  • 101. Data: 2011-07-13 10:56:19
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Jul 2011 12:09:16 +0200, Animka napisał(a):

    > No to patrz sobie na siebie w lustro i wszystkich panów jak jesteście
    > rozwinięci :D

    Założę się, że 80 procent tutejszych panów jest (mówiąc delikatnie)
    szerszych w "biodrach" niż w ramionach - istne baby 3333-)
    --
    XL
    Prawda o GMO:

  • 102. Data: 2011-07-13 11:35:12
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 13 Lip, 12:54, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Dostosowują się do Ciebie.
> [...]

    XDDDDD ;PPPPPP LOL lol22 xDDD :DDDDDD 3-)))))) o_O ROTFL
    lololoooooollololol

  • 103. Data: 2011-07-13 11:41:28
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-07-13, miodu <o...@g...com> wrote:

    [...]

    > XDDDDD ;PPPPPP LOL lol22 xDDD :DDDDDD 3-)))))) o_O ROTFL
    > lololoooooollololol

    Czy czasem nie Ty narzekałeś na niską wartość merytoryczną tego wątku?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 104. Data: 2011-07-13 12:26:22
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Sam nawet nie wiesz, jaki masz już zryty...

    jak to mowi dzisiejsza mlodziez: "Dziękuję-dobranoc"

  • 105. Data: 2011-07-13 12:54:02
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 13 Lip, 13:41, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2011-07-13, miodu <o...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Czy czasem nie Ty narzekałeś na niską wartość merytoryczną tego wątku?
    >
    > --
    > Wojciech Bańcer
    > p...@p...pl

    A Ty potrzebowałeś mojego posta aby w końcu to zauważyć? [Lubię to!]

  • 106. Data: 2011-07-13 13:44:51
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-13 12:56, Ikselka pisze:
    > Założę się, że 80 procent tutejszych panów jest (mówiąc delikatnie)
    > szerszych w "biodrach" niż w ramionach - istne baby 3333-)

    LOL

    --
    animka

  • 107. Data: 2011-07-13 13:58:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-07-13, miodu <o...@g...com> wrote:

    [...]

    > A Ty potrzebowałeś mojego posta aby w końcu to zauważyć? [Lubię to!]

    Żeby zauważyć, że jesteś jedną z osób która się najbardziej przyczynia
    do niskiej jakości wątku? Owszem, potrzebowałem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 108. Data: 2011-07-13 15:16:52
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 13 Lip, 15:58, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Żeby zauważyć, że jesteś jedną z osób która się najbardziej przyczynia
    > do niskiej jakości wątku? Owszem, potrzebowałem.

    Summa summarum, bystry to ty nie jesteś. Ja to zauważyłem 4 strony
    temu. Podbij wątek za tydzień, może do tego czasu zrozumiesz o co
    chodzi autorowi i wreszcie napiszesz coś na temat.

  • 109. Data: 2011-07-13 20:23:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    miodu wrote:

    > Marku, zrozum, chodzi o fakt wciśniecia starszym ludziom,
    > prawdopodobnie nieobeznanym w nowych technologiach takich jak
    > internet, sprzętu za ponad dwukrotność ceny detalicznej na zachodzie.
    > Umiejętność zarządzania majątkiem nijak ma się do braku informacji na
    > temat kupowanego sprzętu, i nie myl tych pojęć.

    umiejętność zarządzania majątkiem polega też na umeijętności weyfikacji
    "atrakcyjnych" ofert przedstawianych przez różnych specjalistów.

    Jak kupuje sprzęt to idę do sklepu lub siadam do komputera jak mi sie coś
    podoba w sklepie to wyciągam komputer i szukam za ile to coś moge kupić w
    sieci i jakei ma opinie.

    Jak cena ze skalepu jest podoba do ceny internetowej to kupuje i tyle jak
    jest znacznie wyższa to zamaiwam w sieci.

  • 110. Data: 2011-07-13 20:26:03
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota... [OT czym jest grupa dyskusyjna]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    miodu wrote:

    > Od wymiany myśli to załóż sobie blogaska albo konto na twitterze.
    > Padło pytanie, zagadnienie i prośba o rozwiązanie problemu, a jest
    > jedno wielkie pierdolenie w stylu "mi się wydaje że...". Merytoryka
    > pudelka, tylko trochę bogatsze słownictwo. A teraz skup się na
    > przedstawieniu dlaczego twoje nic niewnoszące do dyskusji posty są
    > lepsze od moich - to na pewno rozwiąże problem autora tematu. Miłego
    > dnia.

    Grupa Dyskusyjna...

    a nie Płatny Portal Doradczy...

    Na grupie dyskusyjnej zadajemy pytanie i dostajemy dużo rożnych odpowiedzi
    jak i opinii możemy sobie wybrać to co nam sie podoba.