  • Data: 2005-05-20 20:08:43
    Temat: Re: Skrzyzowanie z polna droga - zakaz wyprzedzania?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    w wiadomości <news:d6l723$7sg$1@opal.futuro.pl> wstukał:

    > Formalnie znak nie oznacza skrzyżowania i może stać choćby i w szczerym
    > polu, jednak chyba jeszcze się nie spotkałem z takim znakiem stojącym
    > gdzie indziej niż w bezpośredniej okolicy skrzyżowania.

    Ja widywałem wielokrotnie -- tuż za znakiem D-43 "koniec obszaru
    zabudowanego", bez skrzyżowania przez najbliższy kilometr lub dwa

    > Wystarczy 20m asfaltu, żeby była to droga twarda - czyli i przy okazji
    > skrzyżowanie.

    To nie mogę sobie wylać 210 metrowego dojazdu do garażu/stacji
    benzynowej/posterunku/daczy prima sort asfaltem ot tak, tylko musze
    "zaprojektować" skrzyżowanie? ;P

    > Nie jest to istotne. Może być nawet zupełnie nie używana i prowadzić do
    > przepaści. Ale jest.

    Dojazd do obiektu przy drodze nie "tworzy" skrzyżowania i nie ma
    ograniczenia na długość tego dojazdu.

    > Nie musi być na skrzyżowaniu. Niemniej jednak praktycznie zawsze jest i
    > można się spodziewać, że w parę metrów za nim jest skrzyżowanie. Przy
    > czym D-1 podpada pod znaki informacyjne (nie ostrzegawcze) więc nie ma
    > limitu, jak daleko od np. skrzyżowania ma stać.

    A wyrok w sprawie znaku "informacyjnego" D-44 "strefa parkowania" jest
    powszechnie znany ;)

    Hmm...

    --
    Samemu to mozesz pomylic te przewody. To może byc fatalne w skutkach.
    Odkręcajac FDD od obudowy to wkrętak może się osunąc i zepsujesz dysk