  • 61. Data: 2006-10-16 21:27:55
    Temat: Re: Skrzyżowanie na parkingu...
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    castrol wrote:

    > A dlaczego wyciales punkt drugi?

    Bo nie spodziewałem się, że się na niego powołasz.

    > to jezeli np uliczki parkingowe leza w ciagu drogi np krajowej to wynika
    > z tego ze ulice parkingowe rowniez beda drogami krajowymi - czyz nie?

    To pytanie hipotetyczne, czy widziałeś gdzieś układ droga
    krajowa-przejazd przez hipermarket-kontynuacja drogi krajowej?

    -------------------+
    -------------------+

  • 62. Data: 2006-10-16 21:46:03
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Mon, 16 Oct 2006 20:50:08 +0200, castrol napisał(a):

    > A gdzie te bzdury napisalem co? Narazie to Ty piszesz bzdury twierdzac
    > ze pojazdem mechanicznym mozna poruszac sie bez uprawnien.

    No i znowu piszesz bzdury bo nic nie twierdziłem z wyjątkiem tego ,że
    piszesz bzdury.
    Radzę dokładnie poczytać stosowne ustawy i postarać się zrozumieć zawarte
    w nich definicje.

    akala

  • 63. Data: 2006-10-17 10:55:14
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    castrol <j...@w...wp.pl> napisał:

    >Zwracam honor.
    Dzięki :-)

    --
    Artur Golański

  • 64. Data: 2006-10-17 11:01:31
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Paweł Sakowski <p...@s...pl> napisał:

    > z czego miałby wynikać obowiązek PJ na terenie prywatnym?
    Z ustawy PoRD?

    >Od razu zastrzegę, że raczej nie z pord, zgodnie z jego art. 1.
    A dla czego zastrzegasz?
    Jeśli na terenie prywatnym są inni uczestnicy ruchu drogowego, to w
    celu uniknięcia zagrożenia bezpieczeństwa tychże (art. 1. 2 PoRD)
    kierującego obowiązują pzrepisy wymienionej ustawy, a tym samym
    art. 87 dotyczący posiadania PJ.

    Artur Golański
    --
    http://artgola.webpark.pl/kodeks

  • 65. Data: 2006-10-17 16:37:46
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    akala napisał(a):

    > No i znowu piszesz bzdury bo nic nie twierdziłem z wyjątkiem tego ,że
    > piszesz bzdury.
    > Radzę dokładnie poczytać stosowne ustawy i postarać się zrozumieć zawarte
    > w nich definicje.

    Hmm, to wytknij mi te bzdury albo wez sie do czytania. Nie zadawalbys
    pytan typu czy po wlasnym polu moge jezdzic autem bez prawka.

    Jacek

  • 66. Data: 2006-10-17 16:39:22
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Czyli wszystkie parkingi leżące "w ciągu" autostrady A2 są - Twoim
    > zdaniem - autostradami?

    Same parkingi sa parkingami i nie o tym tu mowimy. Mi chodzi o uliczki
    hipermarketowe prowadzace do tych parkingow - i chyba o tym w tym watku
    dyskutujemy.

    Jacek

  • 67. Data: 2006-10-17 16:41:30
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > To pytanie hipotetyczne, czy widziałeś gdzieś układ droga
    > krajowa-przejazd przez hipermarket-kontynuacja drogi krajowej?

    Niekoniecznie. Ale jest jeszcze jeden artykul ktory cytowalem:

    Art. 8.
    1. Drogi niezaliczone do żadnej kategorii dróg publicznych, w
    szczególności drogi w osiedlach mieszkaniowych, dojazdowe do gruntów
    rolnych i leśnych, dojazdowe do obiektów użytkowanych przez
    przedsiębiorców, place przed dworcami kolejowymi, autobusowymi i portami
    oraz pętle autobusowe, są drogami wewnętrznymi.

    Czyli zgodnie z powyzszym wszystkie uliczki hipermarketowe sa z
    pewnoscia rowniez drogami dojazdowymi do obiektow uzywanych przez
    przedsiebiorcow, a wiec sa drogami wewnetrznymi - czyli zdecydowanie
    obowiazuje na nich PoRD :)

    Jacek

  • 68. Data: 2006-10-17 17:03:47
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    castrol <j...@w...wp.pl> napisał:

    > a wiec sa drogami wewnetrznymi - czyli zdecydowanie
    > obowiazuje na nich PoRD :)
    Nie istnieje taki prosty związek. Drogi wewnętrzene NIE są drogami
    publicznymi, więc generalnie na nich ustawa PoRD nie obowiązuje,
    chyba, że w sytuacjach wymienionych w art.1. 2 PoRD)

    --
    Artur Golański

  • 69. Data: 2006-10-17 20:03:02
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Artur Golanski napisał(a):

> [...]
    > celu uniknięcia zagrożenia bezpieczeństwa tychże (art. 1. 2 PoRD)
    > kierującego obowiązują pzrepisy wymienionej ustawy, a tym samym

    Nie, bo do zachowania bezpieczeństwa wystarczą art. 3 - 65.

    M.

  • 70. Data: 2006-10-17 20:56:05
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Artur Golanski napisał(a):

    > Nie istnieje taki prosty związek. Drogi wewnętrzene NIE są drogami
    > publicznymi, więc generalnie na nich ustawa PoRD nie obowiązuje,
    > chyba, że w sytuacjach wymienionych w art.1. 2 PoRD)

    Czyli wg Ciebie na drogach wewnetrznych panuje istna samowola tak?

    I dlaczego raz piszesz ze nie obowiazuje PoRD a z drugej strony
    zakladasz ze moze obowiazywac?

    Jacek