  • Data: 2015-08-27 19:34:13
    Temat: Re: Skrzyżowanie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    (Tom N) wrote:
    > witek w

    > Ten o obowiązku jazdy możliwie blisko prawej krawędzi jezdni.

    > Postawiłeś tezę i nie potrafisz jej udowodnić?

    Obowiązek jazdy blisko prawej krawedzi jest nie na temat.
    Mowimy o skrzyzowaniach.
    Nie ma nic w przepisach ani o obowiązku zajęcia jakiegokolwiek pasa przy
    skrecie, ani zakazu mowiacego o tym, ze zajac jakiegos pasa nie mozesz.
    Nie moge ci wskazac przepisu ktorego nie ma. Bo nie ma przepisu
    nakazujacego czy zabraniajacego mi czegoś.
    Moge zająć dowolny pas.