    From: "g&m" <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skrócony okres wypowiedzenia - POMOCY!
    Date: Mon, 3 Jun 2002 15:02:08 +0200

    > miesięcznym okresie wypowiedzenia. Dodam, że po dwóch latach pracy
    > wypowiedzenie powinno być trzymiesięczne. Czy podpisując zgodziłam się na

    po 2 latach pracy wypowiedzenie jest 1 miesieczne, czyli sie zgadza

    przeczytanie tekstu

    Nie masz od czego sie odwolywac. To ze podpisalas znaczy tylko tyle ze
    przyjelas do wiaomosci a nie ze sie na to zgadzasz lub nie.
    Jezeli bys tego nie podpisala, to i tak by to nic nie zmienilo.
    Szef by jeszcze raz Ciebie poinformowal o swojej decyzji, tym razem w
    obecnosci jakiegos swiadka i wtedy byloby to tak samo wazne jak Twoj podpis
    (ktorego moglas ew. nie zlozyc).
    Inna sprawa jest kiedy szef prowadzi rozmowe "sam na sam" daje taki papier,
    Ty nie podpisujesz, wychodzisz z gabinetu .....i od razu idziesz na dlugie
    zwolnienie....bo bedac na chorobie nie moga Cie zwolnic.

    P.S.
    sa Sady Pracy,
    zawsze mozesz sie do nich udac i uzyskac porade dot. kodeksu pracy, itp.

    Jezeli nie masz nagranej jakies innej nowej pracy, to ja bym przyjal nowe
    warunki, a potem dlugie chorobowe i szukanie nowej pracy.

    Pozdrawiam
    Grzegorz.