  • Data: 2011-05-14 20:50:57
    Temat: Re: "Skradziony"zaklad pracy!
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 May 2011, Kamil wrote:

    [...do mnie...]

    > I w takiej sytuacji co?
    > Pracodawca (płatnik) olał sobie ODPROWADZANIE zaliczek które mi POTRĄCIł

    A, chyba mi ten szczegół umknął.
    No to je ukradł... i dobrze prawisz, że podstawą problemu jest odpowiedź
    na pytanie "komu".

    > PIT11 zgodnie z prawdą tych zaliczek nie WYKAZAł (bo ich nie odprowadził,
    > ale mi potrącił z wynagrodzenia).

    A jakie mamy na to dowody?

    > Wówczas jako PODATNIK mam obowiązek zapłaty ich po raz drugi?
    > I potem dopiero cywilnie "ścigać" pracodawce za ...kradzież?

    Na mój gust nie - bo ściganie płatnika jest "jak za kradzież".
    Tyle, że nie wiem co z tą deklaracją :(, jeśliby była to sprawa
    byłaby oczywista.

    pzdr, Gotfryd