    From: "Aleksander" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skorumpowany sędzia - co robić?
    Date: Sat, 16 Apr 2005 21:06:41 +0200

    Pnie Falkenstein
    Bez obrazy, ale albo jest pan prawnikiem i sedzia i chcesz by bylo ok, albo
    nie masz zielonego pojecia o naszym sadownictwie i sedziach. i po prostu
    idealizujesz.
    Skarzenie na sedziego do sadu, to tak jak skarzenie na lekarza innemu
    lekarzowi w tej samej przychodni. Widzial Pan kiedys by dalo to wlasciwy
    efekt??? NIGDY
    Chyba na tym uzaleznieniu od ukladow i kasy polega cale sadownictwo, i
    bardzo niewiele albo nic nie ma wspolnego z prawem i obiektywizmem.
    Przykladow sa tysiace, a sam z zycia znam ich bardzo wiele.
    Chore sa zalozenia i podstawy prawa, ale chory jest caly aparat.
    Obrazuje to przyslowiowe stwierdzenie : co za okrutne samobojstwo, 8
    strzalow w glowe. .... i wszystko zgodne z prawem.

    Moje doswiadczenia z sadem tylko potwierdzxaja taki stan rzeczy. Jestem
    alergikiem i z tegoz tez powodu abstynentem. W sprawie rozwodowej sedzina i
    strona przeciwna zrobily ze mnie alkoholika i nie pomagalo nic , opinia
    komisji lekarskiej, swiadkowie itp. Alkoholizm moj wykorzystala sedzina w
    uzasadnieniu.
    Dzisiaj ta sedzina , ma sie swietnie, ale jak mnie widzi to wie ze ma
    nagrabione, tak wyglada sedziowska uczciwosc, obiektywnosc
    ............jezeli nie jedna wielka korupcja to jak inaczej mozna to
    wszedobylskie i powszechne zjawisko nazwac??

    Tak widza sedziow prawie wszyscy ludzie w spoleczenstwie,

    Pzdr
    Alx