eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep przyjmuje zamówienie, a nie realizuje. › Re: Sklep przyjmuje zamówienie, a nie realizuje.
  • Data: 2018-07-23 09:32:10
    Temat: Re: Sklep przyjmuje zamówienie, a nie realizuje.
    Od: ń <ń@ń.ń> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W sytuacji, gdy sklep miał wywieszoną ofertę, przyjął zamówienie (zwrotny mail
    potwierdzający), wskazał jak zapłacić (na rachunek bankowy przedsiębiorcy) i przyjął
    wpłatę, a następnie wycofuje się z realizacji zamówienia ("nie mamy towaru po cenie
    wystawionej jako lepik na frajerów i co nam Pan zrobisz")?
    Czy powyższe czynności nie były zawarciem umowy (a następnie art. 471 kc?)?
    Dołożyłbym jeszcze próbę oszustwa (poobracamy sobie Pana pieniążkami przez kilka dni
    - jak to się ma do słynnego oscylatora?) i jakieś antykonsumenckie nr art.
    Odszkodowania, czy zadośćuczynienia (np. w wysokości różnicy pomiędzy ceną
    zaoferowaną na www przez przedsiębiorcę-cwaniaczka, a ceną uzyskaną w innym sklepie)?


    ----
    > Zmusić trudno.
    > Ale można zmusić do zwrotu pieniędzy oraz wypłaty odszkodowania.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1