  • Data: 2004-06-21 18:08:00
    Temat: Re: Sklep internetowy
    Od: Maciej <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemo P. napisał(a):
    > udowodnij, że otrzymali
    > - a tak poważnie - mailem można pisać pozdrowienia dla kolegi a nie wezwanie
    > do zwrotu pieniędzy! takie rzeczy wysyła się poleconym za potwierdzeniem
    > odbioru!

    Wiem, ze takie sprawy załatwia sie pisemnie.
    Do dziś nie była to sprawa, która wymagałaby papierkowej reakcji. Sami
    zaproponowali mi rezygnację, a ja spytałem o właściwą dla nich formę
    rezygnacji i w tym zakresie nie otrzymałem potwierdzenia. Może chcą
    przeczekać i zrealizować zamówienie, którego ja już nie potrzebuję ze
    względu na termin kosmiczny termin oczekiwania.