  • Data: 2008-01-14 18:50:59
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Jan 2008 15:05:17 +0100, Nostradamus napisał(a):

    > Dobrze przewidziałęm, że nic nie zrozumiesz z tego co napisał Johnson.
    > Nie opuszczając na żadanie własciciela jego sklepu popełniasz
    > przestępstwo,

    A ja jednak mam wątpliwości czy przestępstwo. Uprawnienie sklepowego na
    płaszczyźnie cywilnoprawnej nie jest wsparte sankcją karną. Z całą
    pewnością art. 193 kk nie dotyczy takich sytuacji; nie stoi na straży
    regulaminu bądź woli sklepowego, który powie "proszę wyjść".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/