  • Data: 2008-01-14 21:23:40
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik m...@g...com napisał:

    > Serio. Przypomniałem po prostu podstawową zasadę interpretacji
    > przepisów karnych- ścisłą ich wykładnię. Jeśli wykroczenie może
    > popełnić tylko okreslona osoba (np. tylko osoba zajmująca się
    > sprzedażą towarów) i tylko przez określone zachowanie (odmowę
    > sprzedaży lub ukrywanie towaru) to nie rozszerzamy zakresu
    > zastosowania przepisu na inne osoby i zachowania.

    BUACHACHACHACHA.

    Powiem ci jedno - jebnij sie wq glowe, moze choc rente dostaniesz.
    Myslenie ci szkodzi, bo kazdemu szkodziloby robieni eczegos, bez
    odpowiednich ku temu narzedzi. :)

    a teraz pląk!

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"