  • 11. Data: 2008-02-10 16:38:58
    Temat: Re: Składki ZUS.
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    MarekZ w <news:fon96t$emc$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    > Wyglada zle. Nie przysluguje ci ulgowa oplata na organ (rentowy).

    Na organ (podatkowy) tez mu 19% nie przysługuje...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2008-02-10 16:54:41
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 10 Feb 2008 14:05:28 +0100, admin <a...@w...pl> wrote:

    >Od nowego roku jestem na samozatrudnieniu.
    >Do dzisiaj muszę zapłacić składki ZUS, wszystkie obowiązkowe.
    40 dni temu mogles zaczac myslec o ZUS :)
    A wlasciwie wczesniej - jak zaczynales myslec o samozatrudnieniu.

    Odpowiedzi na Twoje pytania są na:
    www.google.pl
    www.zus.pl

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 13. Data: 2008-02-10 17:08:14
    Od: admin <a...@w...pl>

    ok juz wiem ze mi nie przysluguje ale od samego poczatku chce prosta
    informacje:

    ile zaplacic i za co :)

    pozdrawiam

  • 14. Data: 2008-02-10 17:32:14
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    admin w <news:fonb1q$2ke$1@news.wp.pl>:

    > ok juz wiem ze mi nie przysluguje ale od samego poczatku chce prosta
    > informacje:

    > ile zaplacic

    <http://42.pl/gg/0...@i...dyndns.or
    g.invalid>

    > i za co :)

    Za karę ;)

    P.S.
    <http://evil.pl/pip/netykieta.html>

    .-^-------------------------------------------------
    --------.
    | [1] Odp.: Bo zaburza naturalną kolejność czytania. |
    `-----. Pyt.: Dlaczego? |
    | Odp.: Odpowiadanie na górze listu (top-postowanie). |
    | Pyt.: Co jest najbardziej irytujące w Usenecie? |
    `---.-----------------------------------------------
    --'

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 15. Data: 2008-02-10 18:14:13
    Od: admin <a...@w...pl>

    te kwoty znam,
    tylko czy fundusz pracy jest obowiazkowy?
    i co to znaczy dobrowolne ubez. zdrowotne?

    pozdrawiam

    'Tom N' pisze:

    > <http://42.pl/gg/0...@i...dyndns.or
    g.invalid>

    --------.
> [...]
    > `-----. Pyt.: Dlaczego? |
    > | Odp.: Odpowiadanie na górze listu (top-postowanie). |
    > | Pyt.: Co jest najbardziej irytujące w Usenecie? |
    --'

  • 16. Data: 2008-02-10 18:35:29
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "admin" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > te kwoty znam,
    > tylko czy fundusz pracy jest obowiazkowy?

    Niestety tak.

    > i co to znaczy dobrowolne ubez. zdrowotne?

    Ze nie musisz tego placic i nie ma sensu tego placic. Chyba ze masz
    zaplanowane chorowanie za kilka miesiecy, to wtedy warto (w trakcie choroby
    nie musisz oplacac skladek). Bez tego ubezpieczenia musisz. Teoretycznie tez
    zasilki Ci przysluguja w razie zachorowania. Generalnie normalni i bez
    skonkretyzowanych planow co do chorowania tego raczej nie placa.

    marekz

  • 17. Data: 2008-02-10 18:36:54
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Na organ (podatkowy) tez mu 19% nie przysługuje...

    No. Oba organy przez duze "O", ale ten pierwszy (rentowy), to przez podwojne
    duze powinien byc. :-) Ale spoko, jak bedzie na skali, bedzie mial wieksza
    motywacje do dbania o koszty. :-))

    marekz

  • 18. Data: 2008-02-10 18:38:38
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    MarekZ w <news:fonghr$slv$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    > Użytkownik "admin" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ze nie musisz tego placic i nie ma sensu tego placic.

    Zdrowotne to nie chorobowe...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 19. Data: 2008-02-10 18:50:12
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Zdrowotne to nie chorobowe...

    Pytajacemu chodzilo chyba jednak o chorobowe.

    Jesli o zdrowotne, to moj blad. Zdrowotne adminie jest obowiazkowe. Nawet
    gdyby bylo juz oplacane z jakiegos innego tytulu, to drugie tez jest
    obowiazkowe.

    Znam osobe, ktora jednoczesnie placi az 3 zdrowotne - obled! Ale naturalnie
    "odbija" to sobie na vat i dochodowych.

    marekz

  • 20. Data: 2008-02-10 19:06:47
    Od: admin <a...@w...pl>

    czyli z pierwszej tabelki pod adresem trzeba zaplacic wszystkie 3
    pozycje w trzeciej kolumnie? czyli razem 678,03?

    pozdrawiam i dziekuje