  • From: Janusz <j...@a...net.pl.nospam.pl>
    Subject: Re: Składany komputer, zniesławienie - pomówienie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 10 Sep 2004 08:30:53 +0200

    On Thu, 9 Sep 2004 18:29:38 +0200, tinkywinky wrote:
    > Nie boimy się sądu mamy czyste sumienie.
    > Z mojej strony nie chcę zaczepek na klatce schodowej, czy ulicy, plotek i
    > pomówień. Nie ma prawa nazywać nas oszustami, bo oszustwa nam nie udowodniła
    > i nie
    > udowodni.
    > Chcę też zobaczyć jej minę, gdy się okaże, że nie miała zupełnie racji.
    > Daleko mi od mściwości, ale chciałabym mieć tą satysfakcję.

    Ja sie tylko tak zapytam z ciekawosci:
    faktura nie wystawiona bo klient nie chcial. Ale rozumiem, ze cala
    operacja zostala uwieczniona w dzialanosci? Tzn zakup towarow, odpisy
    podatkow, zaplacenie podatku.
    Chyba, ze komputer zostal poskladany calkowicie za darmo, bez
    doliczenia zadnych kosztow "za robocizne" i caly komputer poskladany
    jest prywatnie, bez zarobku.

    Pozdrawiam,
    Janusz

    --
    Szukasz informacji? A moze e-Booka ?
    Przejrzyj oferte i zapisz sie, gratisowe pozycje dla uczestnikow.