  • Data: 2004-09-10 10:37:46
    Temat: Re: Składany komputer, zniesławienie - pomówienie
    Od: "Artur Ch." <f...@f...de> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10 wrz o godzinie 12:12, na pl.soc.prawo, Boguslaw Szostak
    napisał(a):

    > No chyba wieksze neiszczescie bedzie gdyzona niedobra zupe ugotuje...
    > Urzednicy z uni powodowani taka troska jak wyrazona w komentowanym przeze
    > mnie liscie
    > moga nie takie certyfikaty dla zywnosci wymyslic..

    Kwestia przyszłości?
    Nie rozważamy kwestii troski tylko obowiązujących norm, dyrektyw - i czy to
    cI się podoba czy nie - żyjesz w tym społeczeństwie i musisz się do nich
    stosować.
    A co było/jest z ubojniami, zakładami mięsnymi?
    Musiały dostosować swoje budynki do norm panujących w unii - inaczej sio
    niech sobie przeprofilują - zreszta co cI tu tłumaczyć....
    Zrób bojkot wszelkich nakazów, zakazów i nie stosuj się do nich - nie płać
    podatków, składek na FUS - przecież to tez wymysł jakichś urzędników....

    > Zreszta nie wazne..
    > ODBILO CI..

    Zachowuj się byle jak ale się zachowuj buraku z czereśniakowa.

    > Jeslis adzisz, ze straszne nieszczescia wynikaja z tego, ze ktos w garazu
    > zrobi cos, czego nie zbadaja urzednicy..

    Potrafisz rozróżnić aspekt że ja nie napisałem niczego co ja sądzę, tylko
    przytoczyłem opinie specjalistki w tej materii?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany