  • Data: 2004-09-10 07:40:58
    Temat: Re: Składany komputer, zniesławienie - pomówienie
    Od: "Artur Ch." <f...@f...de> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10 wrz o godzinie 09:22, na pl.soc.prawo, TomekS napisał(a):

    > Z tego co wiem, to NIE MUSISZ mieć znaczka CE, tylko MUSISZ spełniać normę
    > CE.

    Podlegają ocenie zgodności i oznaczenia znakiem CE.................

    > Ale można sprzedawać _bez_ CE, problem jedynie, jeżeli w badaniach okaże się,
    > że nie spełnia normy...

    Problem _jedynie_ .......... no właśnie jedynie... ;)
    Zakup sobie komputery dla potrzeb prowadzenia działalności gospodarczej /na
    firmę/ obecnie, nie posiadających oznakowania CE....

    Podobna sytuacja jest z właścicielami nieruchomości, budynków w przypadku
    wykonywania pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i stanów
    izolacji kabli i przewodów. Normy jasno określają w jakich czasookresach są
    zobowiązani do ich przeprowadzenia /oczywiście poprzez odpowiednie osoby z
    uprawnieniami/ - i co?
    Ano baaardzo mały odsetek takich właścicieli zdaje sobie sprawę z takiego
    obowiązku, doznają dopiero szoku gdy odwiedza ich kontrola PIP - wtedy na
    wczoraj sa im potrzebne protokoły z badań pomiarowych.
    Natomiast już nie daj boże gdy dojdzie do jakiejś tragedii, porażenie,
    pożar..... ale wtedy jest już zupka wylana ;0

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany