  • Data: 2004-09-09 14:21:54
    Temat: Re: Składany komputer, zniesławienie - pomówienie
    Od: "pst135" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Kwiatkowski" <m...@p...odspamiacz.com> napisał w
    wiadomości news:chplc9$qg8$1@news.onet.pl...
    > umowę zastrzeżeniem, że w wypadku gdy ona nie ma racji - odstępuje od
    > wszelkich roszczeń, gdy Wy - zabieracie sprzęt i zwracacie pieniądze.
    >
    > IMO to powinno załatwić sprawę.
    >
    > BTW; serwisu już nie prowadzę - za wiele zdrowia kosztowało mnie użeranie
    > się z idiotami; doszedłem do wniosku że zdrowie jest cenniejsze do
    > dodatkowych przychodów z DG - więc zlikwidowałem firmę.
    >
    > --
    > pozdrawiam;
    > Michał Kwiatkowski

    To nie jest takie glupie :-) a nawet bardzo rozsadne. Dziabel w tym, ze
    to ja bym wskazal serwis, a co za tym dalej idzie, bardzo mozliwe, ze
    ona by stwierdziala, ze to moj znajomy i robi to dla mnie.

    BTW. Szkoda, ze nie ma "prawa jazdy" na komputery, ale pewnie i to by nic
    nie dalo.

    Dzieki za rade, to jest calkiem niezle rozwiazanie.
    Zobacze jak sie sytuacja rozwinie - dalsze plucie czy wreszcie pare faktow
    do niej dotrze.

    Pozdro
    PST135
    Maz Lwicy :-)