  • Data: 2004-09-09 15:28:30
    Temat: Re: Składany komputer, zniesławienie - pomówienie
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 9 wrz o godzinie 14:01, na pl.soc.prawo, tinkywinky napisał(a):

    > Składanie komputerów nie jest główną działalnością mojego męża i nie prosi
    > się nikogo, żeby u niego komputer zamówili.

    To bardzo dobrze, ponieważ od maja komputery muszą posiadać "znaczek CE".
    Co to znaczy - ano trzeba uzyskać na daną konfigurację certyfikat.... a to
    jest dla firemek składających komputery - cios w plecy. Generalnie ten
    obowiązek położy kres na ustalanie konfiguracji sprzętowej w sklepach - bo
    sprzedawcy nie będzie stać na uzyskanie certyfikatu /czas, kasa/, będzie
    sprzedawał gotowe zestawy, a te jak wiadomo opanowali "wielcy" rynku IT ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany