  • Data: 2014-01-16 08:27:09
    Temat: Re: Składanie życzeń cichociemnemu, a prawo na facebooku
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:52d6f67e$0$2136$65785112@news.neostrada.pl...
    >I tak się nie dało złożyć życzeń, trwało to jak widać ponad godzinę,
    >zarejestrowałam się , potwierdziłam rejestrację, a jak chciałam złożyć
    >życzenia to z uporem maniaka upominał się o zdjęcie. Zdjęcia nie ma i nie
    >dam, a laurki nie narysowałam, może powinnam, ale za późno już dziś, a
    >jutro już podobno się nie da.

    Pamietaj że zgodnie z regulaminem wszystkie dane, teksty, zdjęcia, filmy
    itp. w momencie ich umieszczenia na fejsie stają sie jego własnością. Nawet
    jeżeli je usuniesz to pozostają w archiwum fejsa i mogą być przez niego
    wykorzystane w dowolnym czasie.

    pozdr

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.