  • 1. Data: 2005-08-31 16:05:53
    Temat: Skasowane - Prawda o Solidarnosci
    Od: "boukun" <g...@i...pl>

    Tak pisalem 30.09.2002 roku:

    Prawda o Solidarnosci

    Ludzie mylnie wypowiadaja sie o Solidarnosci, twierdzac, ze oszukala ona
    Polakow i ich zdardzila i pomogla rozkradac Polske.

    Otoz, "Solidarnosc" polska byla tylko w 1980-1981 roku, choc i ta zalozona i
    spenetrowana przez KOR-nikow i innych dowozonych autobusami do Stoczni
    Gdanskiej Zydow. Jednakze w krotkim czasie stala sie ona masowym ruchem
    Polakow
    i rozrosla sie do okolo dziesieciu milionow Polakow, co spowodowalo powolna
    utrate kontroli Zydow nad Solidarnoscia. Wtedy to Geremek i
    reszta "solidarnosciowego" zydostwa widzac niebezpieczenstwo
    zagrozenia "liberalnej rewolucji", za posrednictwem Raka-Rakowskiego
    wymusila u
    Jaruzelskiego stan wojenny. Od tego momentu zaczela sie "Solidarnosc"
    zydowska
    i tak nalezy sie o niej do dzisiaj wypowiadac. Solidarnosc "tworzyli"
    (rowniez)
    i zniszczyli Zydzi. Solidarnosc po 1981 roku to solidarnosc zydowska,
    zlodziejska i falszywa.
    Dzisiaj nawet nowy przewodniczacy Solidarnosci zydowskiej Sniadek juz na
    samym
    starcie utracil wiarygodnosc, oswiadczajac, ze w Solidarnosci zydowskiej
    musi
    byc miejsce dla zydziaka i oszusta Zimmermanna-Krzaklewskiego.

    Jest to skrot przygotowywanego przeze mnie eseju pt. "Prawda o Solidarnosci"

    boukun
    -----------------------------
    Wobec powyzszego nie dziwi nas, dlaczego podczas imprezy "Od Solidarnosci do
    wolnosci" widzimy zgromadzonych na niej takich swiatowych zydomasonow jak
    Zbigniew Brzezinski, Madelaine Albright, Jan Krzysztof Bielecki,
    Stolzman-Kwasniewski, Lewart-Geremek itp. Oni wywalczyli na naszych plecach
    "wolnosc" dla swiatowego syjonizmu. Niedawno Walesa wypowiedzial sie w
    telewizji, ze przeskoczyl przez plot do strajkujacych stoczniowcow by
    wprowadzic "swoich" ludzi (Geremek, Mazowiecki), a usunac ludzi
    niekompetentnych (Gwiazde, Walentynowicz). Taka byla jego rola naznaczona
    przez SB. I to mu sie udalo, Polakow wyparli sprytni Zydzi. Macierewicz
    organizujac wraz z Olszewskim-Oksnerem i Zydem Janowskim z Ruchu
    Patriotycznego niezalezne od oficjalnych, obchody 25 lecia Solidarnosci,
    zaprosili Gwiazde i Walentynowicz. I znow Polacy sa bezradni i musza otaczac
    sie Zydami z KOR-u, ktorzy nawet nie ukrywaja, ze Solidarnosc byla sterowana
    przez SB, a dzis Walentynowicz i Gwiazda dalej sa manipulowani przez
    KOR-nikow.

    boukun

  • 2. Data: 2005-08-31 16:10:14
    Temat: Re: Skasowane - Prawda o Solidarnosci
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "boukun" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Po pierwsze NTG, a po drugie przestan mi ciagle z KF'a wylazic!

  • 3. Data: 2005-08-31 16:35:42
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 31 sie o godzinie 18:10, na pl.soc.prawo, Heming napisał(a):

    > .........a po drugie przestan mi ciagle z KF'a wylazic!

    Nie on Ci wychodzi - tylko Ty nie potrafisz filtra zdefiniować.
    Przykłady:

    To tylko przykłady z ostatniego miesiąca...... nadal masz kłopot z
    definicją filtra, skoro Ci boukun przeszkadza?
    Może warto poświecić trochę czasu na lekturę definicji filtrów?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 4. Data: 2005-08-31 17:52:06
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > Nie on Ci wychodzi - tylko Ty nie potrafisz filtra zdefiniować.

    Widac juz taka lama jestem...

  • 5. Data: 2005-08-31 18:17:50

    Dnia Wed, 31 Aug 2005 18:35:42 +0200, Artur Ch. napisał(a):

> [...]
    > definicją filtra, skoro Ci boukun przeszkadza?
    > Może warto poświecić trochę czasu na lekturę definicji filtrów?

    można poekperymentować ze słowem żyd bo ten półgłówek ma dosyć ograniczony
    słownik i zakres działalności :)

    --
    pozdrawiam,