  • 1. Data: 2005-08-31 16:14:31
    Temat: SLD zgnojona
    Od: "boukun" <g...@i...pl>

    Olejniczak niedawno powiedzial, ze SLD nie rzadzi, tylko rzadzi Belka, ktory
    bedzie kandydowal z ramienia Partii Demokratycznej demokraci.zydzi. Dlatego
    tez SLD nie ponosi winy za stan Polski.

    Z ksiezyca spadl?

    Jednym slowem niekompetentna partia do jakiegokolwiek wspolrzadzenia.

    A co ja niedawno pisalem w watku "Niemcy ponad wszystkich"?
    Na Zachodzie polityka neoliberalna (Unii Europejskiej pod wodzą oligarchów
    żydowskich) pociąga pierwsze polityczne ofiary. U nas w Polsce mają się
    "neoliberałowie" jednak od 16 lat dobrze i zdaje się będą dążyć do
    kontynuacji rozpadu i grabieży naszego państwa. Wszyscy pamiętamy, że po
    wystąpieniu z koalicji z AWS Unii Wolności, Buzek tkwił do końca kadencji z
    kilkuprocentowym poparciem, realizując neoliberalną politykę byłego premiera
    Mazowieckiego (Icek Dikman) i pod dyktando Unii Wolności. Tak samo jest
    teraz. SLD ma poparcie społeczne na granicy progu wyborczego, ale tkwi do
    końca kadencji pod wodzą liberalnego Żyda Belki, który nie ukrywa, że jest
    zwolennikiem Partii Demokratycznej - demokraci.coś.tam (przemianowana Unia
    Wolności) i chętnie by do nich wstąpił, gdyby mieli szansę na przekroczenie
    progu wyborczego. Ani AWS, ani SLD nie mieli odwagi i umiejętności na
    prowadzenie samodzielnej, własnej polityki. Obowiązywał ich układ
    okrągłostołowy z 1989 roku. Obcy kapitał i łapówki trzymały ich w Polsce u
    władzy. Dziś nawet nie wystarczy skreślić partie polityczne, które rządziły
    Polską przez 16 lat, ze sceny politycznej. Cóż z tego przyjdzie, jak rządzą
    nami stale od kilkunastu a nawet kilkudziesięciu lat ci sami "niewidzialni"
    doradcy. W nadchodzących wyborach musimy skreślić ze sceny politycznej
    wszystkie partie polityczne, które rządziły Polską przez ostatnie 16 lat. Są
    to Partia Demokratyczna - demokraci.coś.tam, SdPl (Żydzi z SLD),SLD (PZPR),
    PO (AWS), PiS (PC), Unia Pracy, Unia Lewicy, RPN (ROP i RKN), OKO (odłam
    AWS) PSL (ZSL). Przede wszystkim jednak, powinniśmy "wyrżnąć" wszystkich
    "niewidzialnych" doradców, którzy panoszą się u nas stale od kilkudziesięciu
    lat.

    Zadziwjającym jest również, że członek znienawidzonej SLD, neoliberał
    Cimoszewicz (Goldstein) uzyskuje jako kandydat na prezydenta rzekomo
    poparcie 30 procent, gdy jego rządząca partia może nie osiągnąć progu pięciu
    procent. Czyżby ludzie wierzyli, że nie jest on kandydatem poniżającej się
    przez Belkę SLD. Na poprawke weźmy, że media (i mediatorzy) w Polsce są
    stronnicze i zależne. W polskich mediach pracują ludzie bez ambicji i zasad
    moralnych, czyli ludzie skur...... Nagłaśnia się tylko starą nomenklaturę, a
    niezależnych reportaży i wywiadów z nowymi kandydatami i partiami nie
    uświadczymy w Telewizorni. To tyczy również prywatnych mediów.

    Jeśli ktoś chce jeszcze brać czynny udział w wyborach, musi sobie zdać z
    powyższego sprawę i głosować na nowe partie polityczne i nowych ludzi.

    Ja będę głosował na Polską Partię Narodową i Leszka Bubla na prezydenta
    Polski, żeby Polacy nie czuli się mniejszością we własnym kraju. Więcej na
    ich temat na stronie www.ppn.foxnet.pl

    boukun

    PS. Chwytającym się za wszelką cenę stołków rękami i nogami posłom SLD,
    prowadzonym na pasku przez żydowskich neoliberałów, brak polotu w stylu
    niemieckiej SPD. A propo, my mamy w Polsce też nową lewicę w stylu
    niemieckiej WASG/PDS. Jest nią walcząca z neoliberałami Samoobrona. Ale nasi
    wyborcy, tak jak posłowie SLD chyba jeszcze nie dojrzeli do znaków czasu,
    jakimi są zmiany systemów władzy.
    -------------------
    boukun

  • 2. Data: 2005-08-31 18:37:10
    Temat: Re: SLD zgnojona
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:df4kk0$k9n$1@atlantis.news.tpi.pl
    użytkownik *boukun* napisał(a):

    [ciach bzdety]

    PLONK za zaśmiecanie grup

    --
    Big Jack
    //////

  • 3. Data: 2005-08-31 19:25:10
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw> napisał w wiadomości
    >W wiadomości: news:df4kk0$k9n$1@atlantis.news.tpi.pl
    > użytkownik *boukun* napisał(a):
    >
    > [ciach bzdety]
    >
    > PLONK za zaśmiecanie grup

    Wiesz gdzie on ma twojego plonka?
    Reagowanie na jego posty jest tak samo eleganckie jak sranie na dywan;))

  • 4. Data: 2005-08-31 21:42:04
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Wiesz gdzie on ma twojego plonka?
    > Reagowanie na jego posty jest tak samo eleganckie jak sranie na dywan;))

    Czasem mysle, ze to jakis bot.

  • 5. Data: 2005-09-01 15:04:45
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Leszek" <l...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Czasem mysle, ze to jakis bot.

    A tam. Po prostu popapraniec. Jedyny mędrzec w morzu głupców.

    --
    Pozdr
    Leszek