  • 1. Data: 2010-02-12 02:04:38
    Temat: Skandal na policji: Ujawnili gwałcicielowi dane świadka?
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    http://www.pardon.pl/artykul/10851/skandal_na_policj
    i_ujawnili_gwalcicielowi_dane_swiadka

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-02-12 06:31:38
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-12 03:04, Użytkownik Animka napisał:
    > http://www.pardon.pl/artykul/10851/skandal_na_policj
    i_ujawnili_gwalcicielowi_dane_swiadka

    Od niepamiętnych czasów wiadomo że jak po kradzieży samochodu
    zgłosisz to na policji i podasz że nie masz AC to w większości
    przypadków dzwoni złodziej z ofertą odsprzedaży auta.
    Statystyki wykrywalności to sobie poprawiają wynosząc ludziom z domów
    komputery bo dzieciak ściągał pliki z internetu, a prawdziwi złodzieje
    to najczęściej ich koledzy czy przyjaciele.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-02-12 07:48:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    RadoslawF pisze:

    > Statystyki wykrywalności to sobie poprawiają wynosząc ludziom z domów
    > komputery bo dzieciak ściągał pliki z internetu, a prawdziwi złodzieje
    > to najczęściej ich koledzy czy przyjaciele.

    To może pewne dość krzywdzące uogólnienie - podobnie jak nie każdy
    ksiądz to pedofil.

  • 4. Data: 2010-02-12 10:48:36
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "RadoslawF" <r...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Statystyki wykrywalności to sobie poprawiają wynosząc ludziom z domów
    > komputery bo dzieciak ściągał pliki z internetu,

    Albo zmina jazdy po pijaku z wykroczenia na przestepstwo karne:)
    A, ze statystyki mimo to spadly, to rozszezono do ropwezystow!
    Wspolpraca policji z bandytami, zaczela sie na masowa sklae w okolicy lat
    1998+ kiedy to min istrem sprawiedliwosci byl...
    Wowczas byly czeste przypadki nagleo zaginiecia swiadkow ktorzy zglaszali na
    policje co widzieli...

    > a prawdziwi złodzieje
    > to najczęściej ich koledzy czy przyjaciele.

    Oczywiscie.
    Czy nie zauwazyliscie, ze nagle ucichla sprawa mafi w polsce? Czyby mafia w
    jakis niezidentyfikowany i cudowny sposob wyparowala?
    A moze jest i i wlasnie mafia sprawuje nadzur nad policja?:))

  • 5. Data: 2010-02-12 14:24:58
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    Miałem i w sumie mam problemy z głośnymi sąsiadami, tzw ZIOMY w kapturach
    co to imprezują nocami i wyzywają się,
    po zgłoszeniu na policję poprosiłem aby nie podawali kto zgłasza,
    pszyszli spisali, i pozniej rodzina miała nieprzyjemnosci, że musiałem
    dzwonek i domofon odłaczyć

    po kolejnym zgłoszeniu znowy policja podała, kto zgłaszał

    mimo, że informowano mnie że nie podadzą.

    a w bloku wszyscy się boją ZIOMALI
    wszyskie babcie płaczą po kątach, że spać nie mogą
    a nikt się nie odezwie

  • 6. Data: 2010-02-12 18:39:44
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 12 Lut, 03:04, Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:
    > http://www.pardon.pl/artykul/10851/skandal_na_policj
    i_ujawnili_gwalci...

    > --
    > animka

    Nie żebym się przypieprzał ale czy oskarżony nie ma wglądu w akta
    sprawy?

  • 7. Data: 2010-02-12 19:17:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gr wrote:
    i_ujawnili_gwalci...

    > Nie żebym się przypieprzał ale czy oskarżony nie ma wglądu w akta
    > sprawy?

    ma
    z tym, ze danych informatora nie musi byc w aktach
    niekoniecznie musi byc swiadkiem

  • 8. Data: 2010-02-12 20:21:27
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Amir pisze:

    > po zgłoszeniu na policję poprosiłem aby nie podawali kto zgłasza,

    Niestety tak jest - ja jako operator sieci dostałem pilny telefon z
    jednej z komend, że ktoś z mojej adresacji chce popełnić samobójstwo -
    napisał o tym na forum i muszą go pilnie zidentyfikować, żeby ew.
    zapobiec. Po paru faksach itd (wszystko dość profesjonalnie i legalnie)
    dostali adres i koło 18 sprawę zakończyłem przekazaniem danych.

    I co ? otóż ok 23.30 dzwonek do drzwi i przychodzi patrol - w
    kamizelkach kuloodpornych i się mi drą w domu, że ja to mam jakieś dane
    osoby, którą mam im podać itd. Dziwne - bo podałem jakieś 5 godzin temu
    ... ale dziecko mi obudzili ...

    W kontekście wątku czasem się zastanawiam czy to kwestia "współpracy z
    przestępcami", czy zwykły brak myślenia.

    Wojtek

  • 9. Data: 2010-02-12 20:38:52
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

> [...]
    >
    > W kontekście wątku czasem się zastanawiam czy to kwestia "współpracy z
    > przestępcami", czy zwykły brak myślenia.

    Policji się do domu nie wpuszcza.
    Wpuściłeś , to ci dziecko obudzili.

  • 10. Data: 2010-02-13 07:33:50
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał

    > Policji się do domu nie wpuszcza.
    > Wpuściłeś , to ci dziecko obudzili.

    Przycisk dzwonka przy drzwiach jest zwykle na zewnątrz.
    Akurat u ciebie może być inaczej bo z kolei klamka jest
    po tamtej stronie.