  • 1. Data: 2007-12-22 08:30:18
    Temat: Odbiorcy danych w myśl UODO
    Od: A...@g...com

    Cześć,

    Czy może mi ktoś wyjaśnić kim tak w praktyce są odbiorcy danych o
    ktorych mowa w art 7 pkt 6 UODO.
    Jest tam taka definicja przez wyliczenie kto nie jest odbiorcą...i
    super, ale kto nim jest tak w praktyce pracy w firmie?

    Przejrzałam już kilka komentarzy do UODO i nigdzie nie znalazłam
    wyjaśnienia - wszędzie tylko rozpisywanie sie kto nie jest odbiorcą i
    co z tego wynika, że nie są odbiorcami. Ja niestety muszę przygotować
    dokumenty o ochronie danych osobowych i chciała bym wiedzieć, kto może
    być w praktyce takim odbiorcą danych.

    Z góry bardzo mocno dziękuję za pomoc.

    Agnieszka

  • 2. Data: 2007-12-22 15:10:24
    Temat: Re: Odbiorcy danych w myśl UODO
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@...stopce.pl>

    Dnia Sat, 22 Dec 2007 00:30:18 -0800 (PST), A...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    > co z tego wynika, że nie są odbiorcami. Ja niestety muszę przygotować
    > dokumenty o ochronie danych osobowych i chciała bym wiedzieć, kto może

    rozwiń skrót UODO bo nie bardzo rozumiem...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    kontakt: http://grupy2.3mam.net 2007-12-22 16:09:58

  • 3. Data: 2007-12-27 08:35:55
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 22 Dec 2007 16:10:24 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > rozwiń skrót UODO bo nie bardzo rozumiem...

    Ustawa o ochronie danych osobowych