  • Data: 2005-01-30 18:11:38
    Temat: Re: Sieć Dialog problem z dialerem
    Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janusz" <h...@p...com> napisał w wiadomości
    news:1jgsajduug5q$.15qe45lepb8az.dlg@40tude.net...
    > Dnia Fri, 28 Jan 2005 21:09:45 +0100, Ania napisał(a):
    > Ja napisałam dwie

    > Droga Aniu bardzo Ci wspólczuje,ale nim pójdziesz do prokuratury ,radzę
    > najpierw iść do kiosku i kupić jakąś książeczkę na temat sposobu
    > korzystania z internetu przez modem.Taka książeczka kosztuje nie więcej
    > niż
    > 10zł.A jeżeli nie chcesz czytać książeczek to wejdź na stronę /TPSA/
    > http://www.tp.pl/dom/bws/dialery/ i poczytaj oraz zrób to o czym tam

    za współczucie dziękuję a książeczkę kup sobie sam bo okazuje sie, że tylko
    łącze DSL zabezpiecza przed zmianą numeru i hasła dostępowego istniejącego
    połączenia internetowego resztę mozna sobie wsadzić w d... Jakbys dobrze
    przeczytał pierwszy post to byś sie doweidział, ze nie o numery 0700 mi
    chodzi ale całkiem inne rzeczy które wyczyniają dialery. I poczytaj sobie
    decyzję na linku , który podał "kam"

    pozdrawiam

    Ania