  • 181. Data: 2003-02-20 15:49:56
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik tomek jasinski napisał:
    > Jak rozumiem, dialer jasno informuje o tym obowiązku zanim klient
    > zdecyduje się go użyć (wdzwonić za jego pomocą)?

    "Łącząc sie oświadczasz, że zapoznałeś sie z niniejszym regulaminem (...)"

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 182. Data: 2003-02-20 17:03:55
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Albercik wrote:
    > Uzytkownicy ogolnie moga byc cymbalami ktorzy ledwo umieja poslugiwac sie
    > myszka.

    Zgadza się - mogą być. I to na Waszych barkach spoczywa by przez nieświadomie
    nie korzystali z serwisu.

    Choć skala tego procederu wyraźnie pokazuje, że nie tylko cymbały nabierają
    się na Wasze oszukańcze metody.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 183. Data: 2003-02-20 17:04:33
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Ale jak widać na Wasze oszustwa nabierają się nie tylko debile.

    Areczku, skoro jest to oszustwo i jestes przekonany, to poprzyj swoja
    opinie prawomocnym wyrokiem sądu, lub zamknij sie i przestań gadać
    głupoty, ok?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 184. Data: 2003-02-20 17:05:24
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

  • 185. Data: 2003-02-20 17:12:15
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > ma taki obowiązek zapoznać się z regulaminem, gdzie jest to wszystko
    > wyjaśnione.

    Zapytam ponownie: gdzie masz tam REGULAMIN !?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 186. Data: 2003-02-20 17:15:11
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > Areczku, skoro jest to oszustwo i jestes przekonany, to poprzyj swoja
    > opinie prawomocnym wyrokiem sądu, lub zamknij sie i przestań gadać
    > głupoty, ok?

    Poprę scream i obiecuję Ci, że osobiście dopilnuję byś za to oszustwo
    odpowiedział. Jeśli tylko siedzisz w tym gównie.
    Bo nie znoszę złodziei, którzy jeszcze mają czelność śmiać się ludziom
    w twarz.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 187. Data: 2003-02-20 17:23:00
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Zapytam ponownie: gdzie masz tam REGULAMIN !?

    zobacz: http://scream.civ.pl/regulamin.gif
    specjalnie dla Ciebie zakreśliłem czerwonym prostokątem

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 188. Data: 2003-02-20 17:24:21
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Poprę scream i obiecuję Ci, że osobiście dopilnuję byś za to oszustwo
    > odpowiedział.

    OK, zobaczymy

    > Jeśli tylko siedzisz w tym gównie.

    siedze. Ale nie jest to gówno, tylko legalny biznes, którym zajmują sie
    duże i znane firmy!

    > Bo nie znoszę złodziei, którzy jeszcze mają czelność śmiać się ludziom
    > w twarz.

    a ja nie znosze debili, którzy nie mają o czymś pojęcia a zgrywają omnibusów

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 189. Data: 2003-02-20 17:55:19
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > siedze. Ale nie jest to gówno, tylko legalny biznes, którym zajmują sie
    > duże i znane firmy!

    Niestety, ale zrobiliście wszystko by było to oszustwo, a nie legalny
    interes. A to, że siedzą w tym duże i znane firmy, a szczególnie jedna,
    to przecież cały czas mówię.

    > a ja nie znosze debili, którzy nie mają o czymś pojęcia a zgrywają omnibusów

    Tak?
    To fajnie, że dziennikarzy piszących w prasie, robiących audycje radiowe
    i TV, którzy przestrzegają ludzi przed oszustwami za pośrednictwem
    tych Waszych dialerów masz za debili.
    Jakby te Wasze dialery nie działały w taki oszukańczy i podstępny sposób
    to nie byłoby przecież tematu do tych audycji.

    Ale Ty oczywiście nadal będziesz wciskał nam kit, że czarne jest białe
    i miał grupowiczów za debili, którzy się na niego nabiorą?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 190. Data: 2003-02-20 18:11:07
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Tak?

    tak

    > Jakby te Wasze dialery nie działały w taki oszukańczy i podstępny sposób
    > to nie byłoby przecież tematu do tych audycji.

    to jak np nazwiesz człowieka, który w artykule w regionalnej gazecie
    pisze "niebezpieczny program, który dzowni na wyspy Bahama nawet gdy
    masz wyłączony komputer". Przeanalizuj ten cytat (autentyczny zresztą) i
    odpowiedz, czy to nie jest debil?

    > Ale Ty oczywiście nadal będziesz wciskał nam kit, że czarne jest białe
    > i miał grupowiczów za debili, którzy się na niego nabiorą?

    na razie to Ty masz wszystkich za idiotów.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl