  • Data: 2003-02-20 21:53:34
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Shepa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    news:b32tj1$9v0$1@news.onet.pl...

    > "Łącząc sie oświadczasz, że zapoznałeś sie z niniejszym regulaminem (...)"

    Kuzwa bolek, daj juz spokoj, bo az mi sie pisac nie chce. Mozna sie polaczyc
    i nie zapoznac z regulaminem, bo regulamin jest "ukryty". Jesli wyskakuje Ci
    na pulpit i wyraznie jest napisane czarno na bialym o co biega, a potem jest
    "zgadzam sie", a nastepnie "jestes pewien" i ostatecznie np "na pewno? bo to
    sie = bedzie Cie to kosztowac np 4 zl na min" to nie ma sprawy Bolus, masz
    prawo chlac piwsko z tak zarobionych pieniedzy.
    Bolusie zamiast tu tracic czas zastanowcie sie jak to zrobic uczciwie i nie
    bedzie szarpaniny.
    No i niech mi tu ktorys Bolus odpowie, czy jesli ustawia Bolusie w swoich
    dialerach 3 stopniowe informowanie uzytkownika o skutkach takiego polaczenia
    to czy spodziewaja sie spadku obrotow i dlaczego tak:-)?
    Shepa