  • Data: 2003-02-20 21:46:44
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Shepa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    news:b335rn$lt$1@news.onet.pl...

    > tak

    > to jak np nazwiesz człowieka, który w artykule w regionalnej gazecie
    > pisze "niebezpieczny program, który dzowni na wyspy Bahama nawet gdy
    > masz wyłączony komputer". Przeanalizuj ten cytat (autentyczny zresztą) i
    > odpowiedz, czy to nie jest debil?
    Dziennikarze nie znajacy za bardzo tematu moga popelniac bledy, przeinaczac
    i wiem to z wlasnego doswiadczenia, ale pewnie chodzilo o to ze dany
    uzytkownik nie siedzi przed kompem, a program dialer ma timer lub wykrywa
    moment w ktorym komputer jest bezczynny - tzn uzytkownik nie dotyka
    klawiatury a on inicuje polaczenie. Moze tak byc? Moze:-)
    Shepa