  • Data: 2003-02-20 12:36:07
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
    > Na jakiej podstawie zaklada Pan, ze kazdy powinen NIE UFAC panu ?

    nie zakładam.

    > Takie okienko wyskakuje wielokrotnie i uzytkownik inejest informatykiem,
    > zeby wiedziec kiedy naprawde jest to grozne..

    blablabla, i co, akurat ja mam odpowiadać za wszystko co robią wszyscy
    poczatkujący internauci? Idąc dalej tokiem Pańskiego rozumowania - jeśli
    napisze mu wielkimi czerwonymi literami, że połączenie jest za 3,66 PLN
    za minute, a on akurat nie będzie umiał czytać? Czy użytkownik ma
    obowiązek umieć czytać?

    > Prosze sobie odpowiedziec samemu - hint - prawo o ruchu drogowym...

    odpowiedziałem. Tak samo, użytkownik komputera powinien mieć o jego
    działaniu chociazby elementarną wiedze.

    > Jest pan pewny ?(patrze jeszce raz na przyslane "okienko")

    jestem

    > ja wiem, ale skad on biedny ma DOKLADNIE widziec co to uruchomienie "pliku"?

    a skąd ma wiedzieć, że jeśli komuś da w morde, to postępuje źle?
    Beznadziejny tok rozumowania. Idąc dalej można dowieść wszystkiego. Np
    skąd ktoś ma wiedzieć, że jak podrze banknot 100 zł to potem nie przyjmą
    mu go w sklepie?

    > Mam odpowiedz.. prosze nie brac jej osobiscie...
    >
    > Kazdy oszust tak pyta.....
    > i jescze pyta, czy wyglada na oszusta ...

    tak, oczywiście. Ale nadal nie odpowiedział Pan na moje pytanie. Jeśli
    naprawde użytkownik nie wie co to jest "pobieranie programu" i nie
    potrafi sie posługiwać komputerem, to jak wejdzie na strone erotyczną,
    jak kliknie, jak sie połączy z internetem?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl