  • Data: 2003-02-19 12:51:37
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cyngiel wrote:
    > Arus super!!!
    > Rany ty nie masz w ogole modemu w kompie.

    Naprawdę? To czary jakieś czy cóś, że piszę na tą grupę?

    > Radze ci uruchomic dialer na kompie z zainstalowanym modemem .
    > i wtedy zobaczysz....

    Może i masz rację, nie będę zmieniał modemów by sprawdzać co przy
    jakim pokazuje.

    > Widze ze prubujesz zgrywac wazniaka ale cos nie bardzo ci idzie.

    No ba!

    > bo nie wiesz jakie zasady panuja w tpsa i jakie byly zmiany wynikajace z
    > wymagan tpsa pod tym wzgledem ..

    Oświeć mnie!

    > Arus skarbie

    Ostatni raz tak się do mnie zwróciłeś.
    Po następnym takim tekście posypią Ci się zęby.

    > gdzie ty jeszcze pisales takie posty ?

    Ja takich nie pisałem. Przecież to Twoje teksty. Piszesz do siebie
    a potem pytasz gdzie ja pisałem takiego posty? Masz rozdwojenie jaźni?

    > to sobie tam polaze i popisze cos jaki arus jest genialny
    > i wie jak dzialaja dialery nie majac modemu :)L)

    Zmień fusy bo te Cię oszukują.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm