  • Data: 2003-02-14 21:27:17
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "marcin" <m...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b2iis6$rmv$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > Z tego co Ty piszesz to wnioskuje że popierasz ideę że "łby muszą
    polecieć"
    > i to nieważne czyje, byle poleciały. I jacy wszyscy? Jeżeli przy
    instalacji
    > dailera
    > nie ma info o łączeniu z numerem 0-700 to pewnie można ciągać za to autora
    > oprogramowania, a jeżeli taka informacja przy instalacji się pojawia no to
    > można mieć do siebie pretensje. To tak jabyś chciał pozwać do sądu za
    > morderstwo producenta
    > broni dlatego że zabiłeś kogoś tą bronią bo ty nie wiedziałeś że tym można
    No tu to sie juz zagalopowałeś kolego. Jeśli posiadasz broń legalnie to
    musiałeś wczesniej zdać egzamin nie tylko ze znajomości działania broni alke
    z jej budowy, zasad bezpiecznego użytkjowania oraz regulacji prawnych
    zwiazanych z uzyciem broni. Jeśli zaś posiadasz ją nielegalnie to nie masz
    żadnych praw do pozywania producenta. Wiec za przeproszenie nie p.... .
    Przykład całkowicie chybiony.
    .