    From: Artur <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Serwis, konsument, TU i wydanie rzeczy
    Date: Mon, 8 Dec 2008 08:22:50 +0100

    Dnia Sun, 7 Dec 2008 20:05:06 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > Wyceny. Przecież tak, czy siak faktura będzie wystawiona na Ciebie.

    Na mnie będzie faktura?
    Hmmmm - sądziłem że faktura będzie na TU.
    Skoro faktura będzie na mnie, to co ja przedstawię TU?
    Wystawię na rzecz TU rachunek?
    No bo skoro NABYWACĄ na fakturze będę ja, i gdybym nawet "przekazał"
    fakturę TU to jak oni to zaksięgują w ogóle??

    Ponadto - załóżmy hipotetycznie, ze prowadzę DG - gdybym otrzymał fakturkę
    to sobie jeszcze ją "zaliczę w koszty" :)

    > Nie. W tym wypadkiem dłużnikiem jesteś Ty (bo Twój motor), a jedynie ktoś
    > ma za Ciebie zapłacić.

    No nie jestem taki pewien ze ja jestem dłużnikiem....
    Ja jestem, tak mi się wydaje, zleceniodawcą, płatnikiem jest TU.
    Rzecz jest moja - fakt, ale płatnikiem jest tutaj TU.

    > mim zdaniem na to orzeczenie nie da się w tym wypadku powołać.

    Dzięki za Twoją opinię.