    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Serwis, konsument, TU i wydanie rzeczy
    Date: Fri, 5 Dec 2008 20:41:37 +0100

    On Fri, 5 Dec 2008, Artur wrote:

    > W tym czasie ja złożyłem do TU oświadczenie iż "Upoważniam autoryzowany
    > serwis "XYZ" do występowania w moim imieniu do TU z wnioskami i wszystkimi
    > innymi sprawami w zakresie bezgotówkowej naprawy motocykla .....".
    [...]
    > Co mnie obchodzi ich rozliczenie?
    > Wystawiłem pełnomocnictwo na serwis
    [...]
    > Przecież ja nie mam wpływu na rozliczenia dwóch OBCYCH mi podmiotów
    > (serwis, TU)

    Jesteś aby świadom co znaczy "pełnomocnictwo"?
    Oni działają *w Twoim imieniu*.
    Tyle.
    To co podpisali jest "jakbyś Ty sam to podpisał".

    Co do warunków wydania pojazdu się nie wypowiem - na mój rozum powinny
    być zgodne z umową z warsztatem.

    > zapłaci im) ani podczas oddawania motocykla do naprawy, ani podczas
    > spisywania późniejszego protokołu przekazania. Skąd ja mam wiedzieć jakie
    > oni mają "wewnętrzne procedury"??

    Moment, moment.
    A to z warsztatem nie podpisałeś *żadnej* umowy?
    Nie ma tam jakiejś wzmianki że "zgodnie z regulaminem" albo czymś
    takim (i ze regulamin przeczytałeś :P)?

    > Gdybym wiedział że jest takie obostrzenie - nie korzystałbym z TEGO
    > serwisu.

    Doceniam.
    W sumie mój post jest wyłącznie prostestem wobec Twojego stwierdzenia,
    jakoby *Twój przestawiciel* był "obcym podmiotem" (w znaczeniu, że to
    nie Ty odpowiadasz za to co on zrobił).

    pzdr, Gotfryd