  • 11. Data: 2010-09-02 08:31:39
    Temat: Re: Sens zaświadczenia o niekaralności
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > właśnie popłynąłem 100zł na zaświadczenia o niekaralności i zastanawiam
    > się, jaki to ma sens?

    "jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o..."

    andy_nek

  • 12. Data: 2010-09-02 10:24:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 01 Sep 2010 22:42:10 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > właśnie popłynąłem 100zł na zaświadczenia o niekaralności i
    (...)
    > Nie sensowniej byłoby, jakby pracodawca miał wgląd w taki rejestr, a nie
    > latać i płacić kupę kasy?

    Ale dlaczego Ty popłynąłeś, skoro zaświadczenie chciał pracodawca? No i
    -- czy aby nie powinieneś zacząć od tego, że być może Twój chlebodawca
    wyskoczył z samowolką troszkę?

    --
    :-) Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 13. Data: 2010-09-02 11:02:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2010.09.02.10.24.50@rudak.org Olgierd
    <n...@n...problem> pisze:

    > (...)
    > Ale dlaczego Ty popłynąłeś, skoro zaświadczenie chciał pracodawca? No i
    > -- czy aby nie powinieneś zacząć od tego, że być może Twój chlebodawca
    > wyskoczył z samowolką troszkę?
    Śmiejek to belfrzyna (przynajmniej czas jakiś temu jeszcze był, może
    wywalili?).
    Belfer przyjmujący się do pracy musi sam takie zaświadczenie w zębach
    dostarczyć - takie prawo.
    W niektórych zawodach tak jest.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2010-09-02 20:02:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-09-02 12:24, Olgierd pisze:

    > (...)
    >
    > Ale dlaczego Ty popłynąłeś, skoro zaświadczenie chciał pracodawca?

    W sumie to nie pomyślałem, żeby wziąć fakturę. :D

    > No i
    > -- czy aby nie powinieneś zacząć od tego, że być może Twój chlebodawca
    > wyskoczył z samowolką troszkę?

    Dlaczego?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 15. Data: 2010-09-02 20:06:58
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W sumie to nie pomyślałem, żeby wziąć fakturę. :D Choć i tak by nie
    przeszła pewnie, bo ludzie w Internecie

    Dlaczego? Była niestety nowelizacja KN w tym zakresie. Art. 10.8a czy
    jak to tam się numeruje.

    Inna sprawa, że żona jest pracownikiem administracyjnym, więc ona nie na
    mocy KN. Więc może w jej przypadku niepotrzebnie to braliśmy.

    --

    Przemysław Adam Śmiejek

  • 16. Data: 2010-09-02 20:16:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4c7f3c0d$1@news.home.net.pl...

    > Plus filtr na zatarcie skazania - wyroki zostają, a karalność znika ;)

    To oczywiste. Z tym, że i wyroki bym wówczas usuwał, bo po co?

  • 17. Data: 2010-09-03 05:56:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.09.2010 22:16, Robert Tomasik pisze:

    > To oczywiste. Z tym, że i wyroki bym wówczas usuwał, bo po co?

    Bo z wyroków karnych mogą wynikać roszczenia cywilne, które się
    przedawniają niż zaciera się wyrok karny.

    Poza tym np. ktoś może chcieć po latach rehabilitacji i kasacji wyroku,
    a nie tylko zatarcia.

    Chyba że masz na myśli tylko "usunięcie" z publicznej dostępności.

  • 18. Data: 2010-09-03 10:00:15
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > podstawowych danych powinno się dawać radę wyszukiwać. Załóżmy imię,
    > nazwisko, imię ojca, data urodzenia. W odpowiedzi rok skazania i z jakiego

    No to oni mają taką wyszukiwarkę. I Ty też możesz ją mieć a płacić za
    korzystanie z niej.

  • 19. Data: 2010-09-03 13:53:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No to oni mają taką wyszukiwarkę. I Ty też możesz ją mieć a płacić za
    > korzystanie z niej.

    A tak jaśniej, co miałeś na myśli? Bo jakoś nie za bardzo zrozumiałem.

  • 20. Data: 2010-09-03 14:01:23
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-09-03 15:53, Robert Tomasik pisze:

    > A tak jaśniej, co miałeś na myśli? Bo jakoś nie za bardzo zrozumiałem.

    Pewnie to, że każdy urząd opłacany w całości z naszych podatków winszuje
    sobie pół ponad-średniej dniówki za czynność zajmującą 30 sekund +
    wydruk A4 za 10 groszy.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.