  • Data: 2021-10-22 16:07:28
    Temat: Re: Seks w regulaminie internatu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.10.2021 o 14:25, J.F. pisze:
    > Zeby ich nie wypuszczali z internatu to cos mi sie nie chce wierzyc,
    > zreszta nie musi byc na tej samej posesji co szkola,
    > ale jak sie z tego dziecko urodzi, to kto jest winny?

    Poczęcie dziecka jest cudem i nie należny tego rozpatrywać w kategorii
    winy :-)

    > Opiekun, dyrektor, internat, szkola ?
    >
    > A tu przeciez nie o wine chodzi, tylko o pieniadze i to duze, bo
    > wieloletnie letnie alimenty

    Alimenty, to nie jest odszkodowanie za zrobienie dziecka. To po prostu
    należne dziecku od rodzica utrzymanie. W przeważającej większości
    wypadków dziecko wychowują rodzice i nikt specjalnie nie wnika, czy
    tatuś dokłada 2 zł, czy 5 zł. Jeśli nie mogą się rodzice dogadać, to
    wówczas są alimenty.

    --
    Robert Tomasik