eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-) › Re: Sędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-)
  • Data: 2017-03-24 15:52:14
    Temat: Re: Sędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-03-17 o 10:19, Liwiusz pisze:

    > Z każdym postem jesteś coraz śmieszniejszy.
    > Nie płacąc:
    > - naraża się na egzekucję komorniczą (jak ma jakiś kredyt, to nieciekawie)
    > - postępuje nieetycznie, ponieważ nie realizuje wykonalnego wyroku
    > sądowego.

    Ależ ja Cię zrozumiałem. Wszedłem na płaszczyznę etyczną, a nie prawna w
    swoich dywagacjach. To, ze wyrok zapadł nie powodowało, ze strony nie
    mogły się poza sądowo porozumieć przykładowo tak, że poczekamy z
    wyższymi alimentami do czau, jak to się ostatecznie ustali. Jeśli
    porozumieć się nie dało i przystawiali sędziemu "nóż do gardła", to nie
    dziwmy się, że jak ostatecznie wygrał, to też stawia wszystko "ostro".
    To są okoliczności o których dziennikarze nie piszą, a które dla mnie w
    ocenie etycznej strony postępowania tego sędziego mają kluczowe znaczenie.