eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-) › Re: Sędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-)
  • Data: 2017-03-24 23:18:47
    Temat: Re: Sędzia rzecznik KRS uczy: Z rodziną najlepiej wychodzi się na "taktyce procesowej" :-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-03-17 o 20:04, J.F. pisze:

    > Hm ... to moze sad powinien oddac pieniadze ...

    Nie, no działa to tak, że ponieważ nie wiadomo, jak długo w drugiej
    instancji strony będą się przepychać do czasu uprawomocnienia obowiązuje
    czasowo wyrok pierwszej instancji. Nadal niespecjalnie mnie Liwiusz
    przekonał do tego bezpodstawnego wzbogacenia, ale nie chce mi się tego
    badać. Tak, czy siak nie potrafię pojąć, czemu domaganie się zwrotu
    nadpłaconej kwoty jest w mediach przedstawiane jako szczególnie nieetyczne.