  • Data: 2004-11-20 18:07:02
    Temat: Re: Sędzia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cnnlnl$f05$1@inews.gazeta.pl...

    > program wypluje wynik opracowany na podtsawie dowodow. A czy bedzie on
    > h... to powiedza w tvnie np ale sedzia/program musi postepowac nie
    > zawsze
    > moralnie a zgodnie z prawem/z silnikiem, operowac na tym co otrzymuje na
    > sali sadowej/sie wpisze.

    Powinien. Ale jest tylko człowiekiem. Właśnei po to opracowano procedury
    apelacyjne, by wyeliminowac pomyłki.

    > bardziej nawiazuje do wypowiedzi Rodriga,ktory jak nie ma dowodow z jednej
    > i z drugiej strony
    > badz sie wyrównuja to coz, skazuje. Bo lepiej zamknac potencjalnego
    > przestepce niz go wypuscic.

    Moim zdaniem głupia zasada. Lepiej, by winny chodził na wolności. Jak więcej
    przestepstw nie popełni, to nic wielkiego się nie stanie tak naprawdę. A jak
    jest przestępcą i będzie je popełniał, to wcześniej, czy później się go
    złapie i dostanie wyrok.

    > zrozumialby. Choc uwazam ze wyraz "suponuje" mozna smialo zastapic slowem
    > "przypuszczam" bo jak dla mnie
    > to zwykla proba wywyzszenia sie.

    Jakoś mi wzrostu od tego nie przybyło. :-))