  • 21. Data: 2007-03-27 08:35:55
    Temat: Re: Sciezki rowerowe ze slupami itp....
    Od: "Pawel" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    > Ten ślepiec na rowerze? Zapewne.

    To samo bys mowil, gdyby rozwazana osoba stala na autostradzie? ;-)

    A w kwestii calosci watku - mozna sie czepiac o slupy, o dziury w asfalcie, o
    to, ze sciezki potrafia sie nagle urywac (wszystkie trzy na przykladzie Miasta
    Tychy). I coz to zmienia? Jakie drogi, takie sciezki ;-).

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 22. Data: 2007-03-27 08:37:33
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Alek napisał(a):

    > A jednak leczeniem uzależnień zajmują się psychiatrzy.

    Czyli każdy, kto jest od czegoś uzależniony jest pierd*%&$ w głowę?
    Gratulacje.

    > Żartowniś :)

    Może źle to ująłem. Co Ci do tego, czy ktoś pali czy nie? Jesli innym
    nie przeszkadza/szkodzi to za przeproszeniem - gówno Ci do tego a
    nazywanie takiej osoby chorej psychicznie to absurd.

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl

  • 23. Data: 2007-03-27 08:38:29
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Alek napisał(a):

    > Ten ślepiec na rowerze? Zapewne.

    Ten baran, co stoi na środku ścieżki rowerowej. Jak by ten sam baran
    stał na jezdni i byś w niego wyrżnął samochodem to czyja by była wina?

    Kaczor

  • 24. Data: 2007-03-27 09:05:24
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 27 mar o godzinie 10:38, na pl.soc.prawo, "Michał \"Kaczor\"
    Niemczak" napisał(a):

    > Ten baran, co stoi na środku ścieżki rowerowej. Jak by ten sam baran
    > stał na jezdni i byś w niego wyrżnął samochodem to czyja by była wina?

    "Nie zachowanie należytej ostrożności w ruchu".
    Coś jeszcze?

  • 25. Data: 2007-03-27 09:17:50
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Herbi napisał(a):

    > "Nie zachowanie należytej ostrożności w ruchu".
    > Coś jeszcze?

    Przez pieszego oczywiście? Taaaak, teraz to się zacznie "wykładnia" jak
    to krwiożerczy kierowca powinien się zachować żeby bogobojnemu debilowi
    stojącemu na środku drogi/ścieżki rowerowej krzywdy nie zrobić. Jak Ci
    rozbiję namiot na drodze ekspresowej też będziesz taki ostrożny żeby
    mnie ominąć? Żeby było ciekawiej na drugim pasie rozpalę ognisko.

    Kaczor

  • 26. Data: 2007-03-27 10:33:38
    Od: "Pawel" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    > Kto? Ta osoba? Za co?
    > I nie toppostuj

    Za to samo, za co by zaplacila stojac na autostradzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 27. Data: 2007-03-27 11:12:09
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Pawel porozsypywal nastepujace haczki:
    > Za to samo, za co by zaplacila stojac na autostradzie.
    Tak? Za stanie na zwyklej drodze takze?
    --
    badzio

  • 28. Data: 2007-03-27 13:47:24
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Michał "Kaczor" Niemczak <k...@i...net> napisali:

    > Może źle to ująłem. Co Ci do tego, czy ktoś pali czy nie? Jesli innym
    > nie przeszkadza/szkodzi to za przeproszeniem - gówno Ci do tego a
    > nazywanie takiej osoby chorej psychicznie to absurd.

    Jesli ktos twierdzi, ze jest Napoleonem, tez nikomu nie przeszkadza,
    hehe:)

  • 29. Data: 2007-03-27 13:49:23
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michał "Kaczor" Niemczak" <k...@i...net> napisał

    > Ten baran, co stoi na środku ścieżki rowerowej. Jak by ten sam baran
    > stał na jezdni i byś w niego wyrżnął samochodem to czyja by była wina?

    Pewnie masz na myśli pieszego, ale czy ja pisałem coś o pieszym?
    To może być osoba na rowerze jadąca z prędkością znacznie mniejszą niż
    sprawca kolizji. Albo nawet osoba na rowerze, która na chwilę się
    zatrzymała. Przecież na takiej ścieżce nie ma zakazu zatrzymywania.

  • 30. Data: 2007-03-27 13:53:16
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michał "Kaczor" Niemczak" <k...@i...net> napisał

    > Czyli każdy, kto jest od czegoś uzależniony jest pierd*%&$ w głowę?

    A czy osoba z depresją czy innym schorzeniem psychicznym jest, jak to
    ująłeś, pierdolnięta?

    > Może źle to ująłem. Co Ci do tego, czy ktoś pali czy nie? Jesli innym
    > nie przeszkadza/szkodzi to za przeproszeniem - gówno Ci do tego a
    > nazywanie takiej osoby chorej psychicznie to absurd.

    Jest mnóstwo rzeczy które mi nie przeszkadzają, a o których mogę mieć
    swoje zdanie. Zdziwiony?