    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sciagniecie dlugu.... dlugie
    Date: Tue, 21 Sep 2004 15:54:16 +0000 (UTC)

    <R...@X...pl> napisal(a):
    > Jestem producentem mebli. Pewna firma zamowila u mnie towaru za pona 2
    > tys zl. Wszystko poszlo gladko - wystawilem fakture z terminem platnosci
    > na 2 tygodnie, towar dostarczylem. Minal okreslony termin platnosci,
    > wiec dzwonie - kiedy wlasciciel zorientowal sie ze to ja, rozlaczyl sie.
    > Wypisalem wiec ponaglenie do zaplaty (oryginalny druczek) i wyslalem
    > listem poleconym. minely kolejne 2 tygodnie i ciagle nic. Co ciekawe,
    > okazalo sie, ze facacet w cigu miesiaca nazamawial od roznych dostawcow
    > towaru za ogormne pieniadze, po czym przepisal wszystkie swoje dobra na
> [...]

    A ta firma to była jego działalność gospodarcza osoby fizycznej? Jeśli
    tak, to nadal odpowiada za długi. Jeśli nic nie ma, to szanse na
    ściągnięcie marne, bo żaden komornik nie będzie chciał się tym zajmować.
    Ew. możesz wnosić o unieważnienie tego 'przepisania', ale to długa
    procedura, procesy i ogólnie za dwa tysiące się nie opłaca.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie