  • 341. Data: 2005-08-21 08:48:45
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ze nie zawiera oprogramowania na innych licencjach niz GPL.

    GPL, LPGL i pochocdnych ?

    P.

  • 342. Data: 2005-08-21 08:53:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > ROTFL
    >
    > Raczej odwrotnie - żeby zobaczyć w pełnych wymiarach, najpierw to
    > pełnowymiarowe musi trafić na Twój komputer.

    przegladaraka sciaga na wlasne potzreby do 'katalogu tymczasowego'.
    Co innego jakbys menedzerem sciagania plikow sciagnal

    > Każda, która ma miniaturki.

    z ktorych jak sam pisales nie zawsze mozna dostrzec wiek chyba ze z
    patologia mamy do czynienia (8 lat i tym podobne klimaty)
    a zeby sie przekonac klikamy na miniaturke, jezlei jest "niegrzeczne" to nie
    sciagamy, proste.

    > Tak samo skazanie kogoś za pobranie pliku, o którym nie było wiadomo, że
    > ktoś udostępnił nielegalnie.

    nie

    > Jaaaaaaaaasne.

    zalozysz sie ?

    P.

  • 343. Data: 2005-08-21 09:00:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czasem 12-latka może wyglądać dojrzalej od 15-latki - i masz problem.

    napisalem ewidentnie. Dobrze "zrobiona" 12 latka raczej ewidentnie na
    osobe ponizej 15 roku nei wygalda

    > Nigdzie w ustawie nie jest określone, jakie źródła muzyki są nielegalne.

    nie czytalem ustawy o prawach autorskich wiec nie wiem,

    ale mysle ze wciagu 2 lat w kk zmieni sie zapis w
    art 293 par 1 z "Przepisy art 291 i 292 stosuje sie odpowiednio do programu
    komputerowego" na
    "Przepisy art 291 i 292 stosuje sie odpowiednio do programu komputerowego ,
    muzyki oraz filmów".

    moge sie nawet zalozyc.

    Wtedy zycze powodzenia w "paleniu glupa" ze nie wiedziales o tym ze Jas
    Kowalski nie ma praw rozpowszcheniac pisosenek
    np Krzysztofa Krawczyka ktore sa dostepne na plytach w sklepach muzycznych.

    P.

  • 344. Data: 2005-08-21 09:29:23
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    mariposa doux napisał(a):

    > "Wiedziałem, że produkcją nowego klipu zajmuje się niemiecka firma.
    > Odwiedziłem jej stronę internetową, gdzie znalazłem ogólnodostępny link,
    > była tam informacja: [download] [pobierz - red.], dzięki czemu można
    > było ściągnąć teledysk. Tak właśnie zrobiłem. Zresztą każdy mógł to
    > zrobić, ale okazało się później, że ja byłem pierwszy i dlatego to do
    > mnie dotarła policja".
    >
    > Oskarżony nie dystrybuował także pliku, lecz na forum fanów DM podał
    > linka do niemieckiej strony, gdzie, według jego mniemania legalnie,
    > można było pobrać klip."

    Hmmm, oskarżenie o wprowadzenie w błąd organów ścigania? Odszkodowanie
    od Niemców za straty moralne? Może wg niemieckich stawek?

    Całkiem ciekawa historia się może zrobić :-)

    MAc

  • 345. Data: 2005-08-21 09:29:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:de9ff6$h8t$1@inews.gazeta.pl...

    > przegladaraka sciaga na wlasne potzreby do 'katalogu tymczasowego'.
    > Co innego jakbys menedzerem sciagania plikow sciagnal

    a co z atym idzie winy raczej przypisac nie mozna.

    P.

  • 346. Data: 2005-08-21 10:00:10
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 21.08.2005 Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> napisał/a:
    > GPL, LPGL i pochocdnych ?

    Tak.
    Za pochodna nie uwazamy juz licencji BSD.

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 347. Data: 2005-08-21 12:24:00
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    MAc wrote:

    > Hmmm, oskarżenie o wprowadzenie w błąd organów ścigania? Odszkodowanie
    > od Niemców za straty moralne? Może wg niemieckich stawek?
    >
    > Całkiem ciekawa historia się może zrobić :-)

    Ano wlasnie. ;)

    --
    Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay ....... http://tiny.pl/q9dt
    Fantastyczna czwórka (Fantastic Four) .......... http://tiny.pl/qg3r