  • 331. Data: 2005-08-19 14:00:24
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 19.08.2005 Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> napisał/a:
    > nie skapa dystrybucje jak np suse 9,1 personal, te oprogramowanie ktore
    > jest w nim zawarte
    > jets na gplu (gimp, OO, blender ) co nie daje zadnych watpliwosci

    Ale instalator, soft konfiguracyjny, etc. juz nie jest.

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 332. Data: 2005-08-19 14:31:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> napisał/a:

    > Ale instalator, soft konfiguracyjny, etc. juz nie jest.

    ale jest tworzony przez firme (albo bezposrednio, albo posrednio albo ma
    praaw do sprzedazy, juz sam nie wiem) nowell
    , nie zawiera oprogramowania na innych licencjach firm 3cich wiec uwazam ze
    tutaj nie ma powodow do podejrzen
    bo chyba tego sie tyczy ta galaz, pogubilem sie :)

    P.

  • 333. Data: 2005-08-19 14:34:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A ja twierdzę, ze sobie sam specjalnie w tym katalogi zapisałeś, żeby
    > ukryć.

    oczekujes zodpowiedzi - udowodnij , tak?

    >I co teraz, panie 'podejrzewaj wszystkich o nielegalne udostępnianie'?

    przypusczzam ze wlasnie tak, ale nie za bardzo ma zwiazek, bo rozmawiamy o
    tym czy
    masz prawa czy nawet obowiazek podejrzewac ze dany plik jest nielegalny a
    nie o
    ukrywaniu takich plikow.

    P.

  • 334. Data: 2005-08-19 15:15:54
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    .pl> napisał/a:
> [...]
    > na innych licencjach firm 3cich wiec uwazam ze tutaj nie ma powodow do
    > podejrzen, bo chyba tego sie tyczy ta galaz, pogubilem sie :)

    Postawisz 100PLN na to stwierdzenie?

  • 335. Data: 2005-08-20 11:20:28
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie>

    Dnia Fri, 19 Aug 2005 15:20:41 +0200, Przemek R... napisał(a):

    > Użytkownik "Dominik" <D...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:de4kig$928$1@inews.gazeta.pl...

    > to nie ty posiadasz a program na wlasne potrzeby ,co pozniej usuwa (po
    > opuszczeniu strony), wiec nie wiem co do tego maja intencje.

    To nie ja posiadam te mp3jki, a tylko program do p2p :)

    A jeśli sądzisz, że przeglądarka www sama kasuje pliki z cache po
    opuszczeniu strony to jesteś w wielkim błędzie (takie działanie przeczyłoby
    wręcz idei cache).

    Maciej Olędzki

  • 336. Data: 2005-08-20 11:22:43
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> napisał/a:

    > Postawisz 100PLN na to stwierdzenie?

    na ktore dokladnie

    P.

  • 337. Data: 2005-08-20 12:03:59
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > To nie ja posiadam te mp3jki, a tylko program do p2p :)

    p2p jest przeznaczony po to by sciagac do konkretnego katalogu,
    tak jak "menedzer pobierania plikow" przegaldrki

    > A jeśli sądzisz, że przeglądarka www sama kasuje pliki z cache po
    > opuszczeniu strony to jesteś w wielkim błędzie (takie działanie
    > przeczyłoby
    > wręcz idei cache).

    jest to kwestia ustawien w przegladarce,

  • 338. Data: 2005-08-20 20:33:39
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 20.08.2005 Przemek R... <p...@t...gazeta
    .pl> napisał/a:

    > na ktore dokladnie

    Ze nie zawiera oprogramowania na innych licencjach niz GPL.

  • 339. Data: 2005-08-21 02:03:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > zanim sciagniesz norlmalnej wielkosci zdjecie to musisz zopaczyc w pelnych
    > wymiarach,

    ROTFL

    Raczej odwrotnie - żeby zobaczyć w pełnych wymiarach, najpierw to
    pełnowymiarowe musi trafić na Twój komputer.

    > pokaz mi galerie w ktorej jest inaczej!!!

    Każda, która ma miniaturki.

    [ciach]

    > nie tu wystarczy wytlumaczyc jak dziala przegladarka,

    Najpierw trzeba by to wytłumaczyć tobie, ale mi się nie chce.

    > bylo by wielkim naduzyciem
    > skazanie kogos na tej podstawie

    Tak samo skazanie kogoś za pobranie pliku, o którym nie było wiadomo, że
    ktoś udostępnił nielegalnie.

    > no i dowodzi to temu ze miales prawo sie nie domyslic w takiej sytuacji ale
    > nie mozna uogolniac.

    Można. Wszystko może się okazać nielegalne. Ergo - powinieneś każdy
    zakupywany towar poddawać dokładnej weryfikacji.

    > u mnie to zwykle sa literowki, nawet zamiast 'a' potrafie 'p' wcisnac , tak
    > juz mam :)

    Jaaaaaaaaasne.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 340. Data: 2005-08-21 02:09:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > jezlei na zdjeciu widac ze ta osoba ma ewidetnie ponizej 15 lat to nie jest
    > to usprawieldiwiona nieswiadomosc.

    Czasem 12-latka może wyglądać dojrzalej od 15-latki - i masz problem.

    No, chyba że to zdjęcie jest zdjęciem na dowodzie tożsamości, ale wtedy
    wątpię, żeby była tam jakaś pornografia ;)

    > w przypadku zdjec widac w galerii na stronie, w pzrypadku mp3 masz zawsze
    > nazwy piosenek.

    Nigdzie w ustawie nie jest określone, jakie źródła muzyki są nielegalne.

    Jeśli okaże się, że źródło faktycznie nie miało prawa rozprowadzać, mogę
    uzyskaną z tego źródła muzykę oddać. Nienaruszoną i bez śladów zużycia.
    O ile zostanie wykazane, że akurat z tego źródła uzyskałem dany utwór.