  • Data: 2005-08-18 13:49:46
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:43048A6D.776D8E76@gazeta.pl...

    > Za co? Ze sciagnal cos publicznie dostepnego? To tak jakby karac
    > przechodniow za to, ze sia patrza na plakaty z gola dupa porozklejane po
    > miescie ;)

    czyli twoim zdaniem ponizsze nie ma zastosowania w tym przypadku? :
    "(...)§ 4. Kto utrwala, sprowadza, przechowuje lub posiada treści
    pornograficzne

    udziałem małoletniego poniżej lat 15,

    podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5."

    > Oj, sie gdzies powolywalem na ten regulamin? Moze jakies msgid?
    > ;)

    powolywales sie na strone ktopra nie ma zwiazku i gdybys przeczytal
    regulamin tp bys o tym wiedzial

    P.