  • Data: 2005-08-18 13:59:12
    Temat: Re: Ściąganie plików
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:de20u5$n5s$2@opal.futuro.pl...

    > A założymy się?

    sprecyzuj o co chcesz sie zlaozyc. O to ze ze ma znaczenie
    czy link wygalda tak
    http://www.strona.pl/zdjecie.png
    czy tak
    http://www.strona.com/56565656dsdsfsf65dsf5d6f56d5fd
    5f6d6f5df5d65f76d6g5df6g56d6g5d6gdfgf.fd
    (i sie co chwile zmienia)
    przy decyzji o tym czy bedziesz odpowiadal z
    "§ 4. Kto utrwala, sprowadza, przechowuje lub posiada treści pornograficzne

    udziałem małoletniego poniżej lat 15,

    podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5."

    po sciagnieciu takich tresci?

    O ile chcesz sie zalozyc ? :-))