    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ściąganie plików
    Date: Mon, 15 Aug 2005 18:01:47 +0200
    <ddljlg$9n2$1@inews.gazeta.pl> <ddm0ep$37n$2@opal.futuro.pl>
    <ddn35m$9ne$1@atlantis.news.tpi.pl> <ddn9nv$hg8$1@opal.futuro.pl>
    <ddncot$21o$1@inews.gazeta.pl> <ddndm4$ivn$1@opal.futuro.pl>
    <ddnjk4$kqo$1@inews.gazeta.pl> <ddo3aa$r4o$1@opal.futuro.pl>
    <ddo8j3$qh2$1@inews.gazeta.pl> <ddo9m0$tk4$1@opal.futuro.pl>
    <ddod6r$cg2$1@inews.gazeta.pl> <ddoo9v$2p1$1@opal.futuro.pl>
    <ddq2gh$4sv$1@inews.gazeta.pl> <ddq4gb$kbc$1@opal.futuro.pl>
    <ddq84t$mm0$1@inews.gazeta.pl> <ddqavb$n2n$1@opal.futuro.pl>

    > Skoro autor tej strony rozpowszechnia te pliki nielegalnie, to dlaczego ta
    > strona jeszcze działa, hmm?

    bo sad mu nie kazal zaplacic ilus tam tysiecy , jak zaplaci to gwarantuje ze
    to zniknie :)
    a policje to nie interesuje dopoki nie znajda sie na niej jakies programy

    > Wielki mi zespół ;) Cała jedna osoba ;)

    :) chodzi o klase, ni ejest to jakis amator nagrywajacy w domowym zaciszu
    wlasna mp3 i wystawiajacy
    na mp3.wp.pl w celu rozpowszechnienia

    > Jeśli będzie 'coś' widać nieprawidłowego. A nie dlatego, że ktoś przylazł
    > i twierdzi, że to jego.

    no to na pewno,

    > Owszem. I mówię, że nie będę płakał, jak stracę te MP3, które mam, jak się
    > dowiem, że ktoś je udostępnił nielegalnie.

    wiesz co glowe dam ze ustawie o prawach autorskich cos jest n aten temat, ja
    jej nie czytalem wiec
    dalej juz nic w tym temacie nie mowie

    > Fascynujące. Jak rozpoznasz, czy dany plik o danej nazwie jest
    > udostępniony legalnie, czy nie? Pomijając nazwy "Uwaga! To plik
    > nielegalny!" ;)

    jak zobacze plik mp3 z piosenkami wykonawcy klasy "Britne S." czy np nowa
    piosenke axel
    na szmelcowatej strohnie ktorej adres podalem to mam wrecz obowiazek sie
    domyslac ze
    nie powinna sie tam znalezc :)

    wszystko masz w licencji

    P.