  • 11. Data: 2003-02-13 07:48:25
    Temat: Re: Sciaganie mp3 dla kogos a prawo :)
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Wed, 12 Feb 2003 23:08:37 +0000 (UTC), poreba napisał/napisała:
    > nie kazde mp3 jest zlamaniem praw autorskich, czyz nie?

    no wlasnie :)

    --
    * i tak koniec jest metr pod ziemia * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 12. Data: 2003-02-13 11:15:47
    Od: poreba <d...@p...com>

    Papik <p...@g...w.astercity.net> popełnił 13 lut 2003 na
    pl.soc.prawo utwór news:slrnb4mjmr.h9s.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl:

    > no wlasnie :)

    Ale gdy się sprawa rypnie,
    tylko wtedy Ty wyjdziesz obronna ręka gdy
    sciagane przez Ciebie utwory byly sciagane legalnie....
    Cokolwiek to w tym wypadku znaczy :(

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2003-02-13 12:56:39
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Thu, 13 Feb 2003 11:15:47 +0000 (UTC), poreba napisał/napisała:
    > Ale gdy się sprawa rypnie,
    > tylko wtedy Ty wyjdziesz obronna ręka gdy
    > sciagane przez Ciebie utwory byly sciagane legalnie....
    > Cokolwiek to w tym wypadku znaczy :(

    legalnie rozumiem,ze byly dostepne w internecie i dostep do nich nie byl
    platny (ew. byl platny i oplacilem do nich dostep) :)
    ew. byly wystawione jako free :)
    Chyba,ze czegos nie wiem o "legalnym sciaganiu" ;)

  • 14. Data: 2003-02-13 14:41:01
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
    wiadomości

    > Chyba,ze czegos nie wiem o "legalnym sciaganiu" ;)

    Najwidoczniej - juz Ci ktoś proponował telefon do ZAIKSU - oni Cie
    uswiadomią co do legalnosci takich operacji

    HaNkA