eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoScenka z marketu: "W związku z (...) nie wymieniamy towaru" › Re: Scenka z marketu: "W związku z (...) nie wymieniamy towaru"
  • X-Received: by 2002:a9d:65cd:: with SMTP id z13mr5079940oth.86.1594748287780; Tue, 14
    Jul 2020 10:38:07 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a9d:65cd:: with SMTP id z13mr5079940oth.86.1594748287780; Tue, 14
    Jul 2020 10:38:07 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!n
    ews-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegrou
    ps.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 14 Jul 2020 10:38:07 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5f0de9a8$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=89.231.241.217;
    posting-account=lfrGeQoAAACtcGsIbSdCj_nSfRfLyz_L
    NNTP-Posting-Host: 89.231.241.217
    References: <e...@g...com>
    <5f0de9a8$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: Scenka z marketu: "W związku z (...) nie wymieniamy towaru"
    From: r...@o...pl
    Injection-Date: Tue, 14 Jul 2020 17:38:08 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:799629
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 14 lipca 2020 19:21:46 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > W dniu 2020-07-14 o 18:00, r...@o...pl pisze:
    > > Scenka z marketu - klientka postawiła na taśmie kasy czajnik elektryczny i pyta
    > > kasjerkę: "czy mogę wymienić, jakby coś nie działało?"
    > >
    > > Kasjerka pokazuje na wiszący przy kasie komunikat: "w związku z (....) nie
    > > wymieniamy towaru (...)" i mówi: "niestety nie można".
    > >
    > > Zatem przekaz dla klientki był taki: kupiłaś gupia krowo, nie działa, wal się,
    > > wypierdalaj, korona winny.
    > >
    > > Będąc następnym zapytałem kasjerkę o podstawa prawną - rzecz jasna nie miała
    > > o tym pojęcia. No więc jaka jest podstawa prawna takiego komunikatu dla klientów?
    > > Jakieś rozporządzenie coś zmieniło?
    >
    > Pytała o wymianę, a nie gwarancję, rękojmię.

    Gra słów: "wymienić, jeżeli nie będzie działać" - czyli gupia-cipa-krowa była
    na tyle prymitywną pizdą, że nie potrafiła złożyć tego zdania w jedno ze
    słów typu "gwarancja" lub "rękojmia". Zatem: "klientów debili nie obsługuje się
    - motłochu ze wsi wypierdalaj do dyskontów, jeżeli nie znasz podstaw języka
    polskiego!" :P

    ;-)

    Pozdr-
    -Rowerex

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1