  • Data: 2007-02-23 18:15:39
    Temat: Re: Sąsiad grozi procesem cywilnym
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23.02.2007 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:

    > Wytłumacz sąsiadowi, by sobie szczelne okna sprawił i wyślij go na przysłowiowe
    > drzewo.

    To może Ty wytłumacz mi: skąd wiesz, że inicjator wątku NAPRAWDĘ sąsiadowi
    nie okadza dość intensywnie domu? Aha, bo sam tak napisał? To naprawdę tak
    trudno samodzielnie wpaść na to, że skoro ktoś się na coś skarży, to
    WIDOCZNIE JEDNAK nie wymyślił sobie tego? Wytłumacz mi jeszcze: PO CO ten
    tzw. "upierdliwy sąsiad" miałby celowo bawić się w złośliwości wobec
    inicjatora wątku? Bo nie ma nic lepszego do roboty - czy jak?

    Dym - popatrz, popatrz - jakoś nie uznaje granic posesji, a dobre rady w
    stylu "niech w ogóle okien nie otwiera, jak mu coś nie pasi" - to jakieś
    chyba nieporozumienie?
    --
    UPR - "Unia Polaków Rozumnych"