  • 1. Data: 2003-03-28 11:51:22
    Temat: Sarna pod samochód kto zaplaci?
    Od: "cosmo" <c...@p...onet.pl>

    Witam
    mam maly problem kilka dni temu wyskoczyla mi pod samochod sara zobijajac mi
    nieco czesc samochodu nie posiadalem ubezpieczenia AC czy jest jakas
    mozliwosc uzyskania odszkodowania? Bylem w nadlesnictwie gdzie oznajmili mi
    ze sarna jest wlasnosci skarbu panstwa tak wiec i moja i nie wyplaca mi za
    to ani zlotowki gdzie i do kogo moge sie udac w tej sprawie? czy jest jakas
    szansa na odszkodowanie prosze o jakies wskazowki.
    za wszystkie odpowiedzi dziekuje

    pozdrawiam

    cosmo

  • 2. Data: 2003-03-28 12:34:28
    Temat: Re: Sarna pod samochód kto zaplaci?
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Użytkownik "cosmo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jakas
    > szansa na odszkodowanie prosze o jakies wskazowki.

    tytułem rekompensaty trzeba było sobie zabrać sarenkę na pamiątkę :)))))) no
    ale może dobrze że nie zabrałeś go do siebie bo mogłeś podpaść pod paragrafy
    kk.
    Niedawno, jakieś 10 - 14 dni temu był wątek w podobnej sprawie dotyczył
    jednak jelonka. Pogogluj i znajdziesz

    Stan_Z

  • 3. Data: 2003-03-28 13:39:19
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Stan_Z" <s...@g...pl> popełnił 28 mar 2003 na pl.soc.prawo utwór

    > tytułem rekompensaty trzeba było sobie zabrać sarenkę na pamiątkę
    I jak niżej naopisałeś miałby kłopoty, jeżeli sarenka ucirpiała nieco
    więcej niż samochód - stała się własnością koła łowieckiego dzierżawiącego
    obwód na terenie którego miało miejsce zdarzenie.

    --
    pozdro
    poreba

  • 4. Data: 2003-03-28 14:17:23
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Stan_Z" <s...@g...pl> popełnił 28 mar 2003 na pl.soc.prawo utwór

    > tytułem rekompensaty trzeba było sobie zabrać sarenkę na pamiątkę
    I jak niżej napisałeś miałby kłopoty, jeżeli sarenka ucierpiała nieco