eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-04-15 07:40:08
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.04.2021 o 18:56, Robert Tomasik napisał:

    > MAsz racje w kontekście kar administracyjnych. Ale powiedz mi, jakie
    > znaczenie ma uchwalenie Stanu Nadzwyczajnego lub nie w kontekście
    > zagrożenia zakażeniem chorobą zakaźną spowodowanym niestosowaniem się do
    > procedur zabezpieczających?

    Jeśli chcesz ingerować w jakiekolwiek wolności w tak drastyczny sposób,
    to jednak jest to jedyny sposób w naszym kraju i dobrze, bo poza
    możliwością wprowadzania w tym czasie ograniczeń, są pewne
    "bezpieczniki" dla obywatela w tym okresie. Stąd jest to takie istotne.
    Inna sprawa, że obecna pandemia jest jedynie efektem stworzonej na
    czyjeś zamówienie paniki.

    Wczoraj ciekawy wywiat na ten temat dał dr Rubas:
    https://www.youtube.com/watch?v=Wfuph0kc9m0
    a skoro jesteśmy na grupie prawniczej, ciekawy wywiad na ten temat dał
    niedawno Piotr Schramm: https://www.youtube.com/watch?v=uUTl5yzcvk4

    --
    http://zrzeda.pl