eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-04-16 08:30:11
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A tak przy okazji, nie znam tego źródła i zastanawiam się na ile ta
    > informacja jest prawdziwa:
    > https://greatreject.org/laboratories-cant-find-covid
    -19-in-positive-tests/
    > Ktoś mi podesłał, tylko nie wiem, czy to Aszdziennik, czy coś, co będzie
    > można gdzieś potwierdzić. Przy dzisiejszej dezinformacji wszystko jest
    > możliwe.

    W to, że nie znaleźli w 1500 próbkach żadnego wirusa, to mi się nie chce
    wierzyć. Ale że te statystyki nasze są niewiarygodne, to wszyscy od
    początku wiedzą. Testy dają kilkudziesięciu procentowe marginesy błędu.
    Porównywalne prawdopodobieństwo wytypowania chorej osoby byłoby przy
    rzucaniu kostką.

    --
    Robert Tomasik