eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)? › Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
  • Data: 2021-04-16 11:49:18
    Temat: Re: Sanepid przypomniał sobie gdzie miał sztuczną szczękę (z 2010)?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 Apr 2021 08:30:11 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    -19-in-positive-tests/

    > W to, że nie znaleźli w 1500 próbkach żadnego wirusa, to mi się nie chce
    > wierzyć. Ale że te statystyki nasze są niewiarygodne, to wszyscy od
    > początku wiedzą. Testy dają kilkudziesięciu procentowe marginesy błędu.
    > Porównywalne prawdopodobieństwo wytypowania chorej osoby byłoby przy
    > rzucaniu kostką.

    Zaraz zaraz - test PCR WHO uznawalo za rzetelny.
    WHO sie mylilo?

    No ale ludzie umierali/umieraja dosc masowo, i to jest fakt.
    Nie zaden koronawirus, tylko jakas ostra grypa ?

    No coz, poczekamy, zobaczymy.
    Albo wszyscy juz przechorowali, albo sie zacznie 4-ta fala wsrod
    zaszczepionych ... i bedzie skandal.

    Cos podobnego pisal jeden niemiecki lekarz rok temu ... ale czy nie
    zmienil zdania ?

    J.